جایگزین مسیر

یونایتد در آستانه تمدید قرارداد عدنان یانوزای

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد هر چه سریعتر قرارداد عدنان یانوزای را تمدید کند و در این راستا گفته می شود باشگاه پیشنهاد حقوق 60 هزار پوندی به این بازیکن جوان بلژیکی ارائه خواهد کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بر طبق گزارشات منتشر شده در روز دوشنبه و همزمان با اینکه باشگاه یونایتد قصد دارد نام عدنان را در لیست ترکیب خود در لیگ قهرمانان ثبت کند, باشگاه منچستریونایتد آماده است تا قرارداد جدیدی را به ستاره جوان بلژیکی خود ارائه کند, قراردادی که با امضای آن عدنان یانوزای در هفته 60 هزار پوند حقوق دریافت خواهد کرد.

یانوزای 18 ساله در فصل جاری توانست به تیم اصلی راه یابد و در بازی شنبه شب تیم برابر ساندزلند, دو گل تماشایی برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا پیروزی را از آن یونایتد کند.

این بازیکن بااستعداد که پرورش یافته آکادمی جوانان اندرلخت می باشد, زمانی که تنها 16 سال سن داشت به الترافورد آمد و اکنون نیز قرارداد فعلی او در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید.

باشگاه یونایتد قصد دارد از خروج استعداد جوان دیگری از تیم جلوگیری کند و در این راستا تمام تلاش خود را می کند تا هر چه سریعتر قرارداد عدنان یانوزای را تمدید کند.

تابستان سال گذشته پول پوگبا با اتمام قراردادش با یونایتد تصمیم گرفت تا به یونتووس ملحق شود. اما به نظر می رسد شرایط یانوزای با پوگبا تفاوت دارد و این وینگر بلژیکی از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر بازی های زیادی را در ترکیب اصلی یونایتد به میدان رفته است و خود یانوزای نیز تمایل دارد در یونایتد بماند.

.

.

مویز در روز دوشنبه قرار بود که نام عدنان را به لیست ب تیم در لیگ قهرمانان اضافه کند, پس از اینکه نام این بازیکن می توانست در ترکیب تیم جوانان باشگاه به ثبت برسد. یک بازیکن باید برای دو سال متوالی در باشگاه حضور داشته باشد و زیر 21 سال سن داشته باشد تا در لیست ب تیم در لیگ قهرمانان بتواند حضور داشته باشد.

مویز درباره آینده عدنان گفت: من درباره شرایط قرارداد او زیاد نگران نیستم, زیرا هر پسر جوانی می خواهد که برای منچستریونایتد بازی کند. اگر من بازیکن جوانی بودم, جای دیگری بهتر از اینجا برای بازی کردن نمی دیدم, ما باشگاهی هستیم که بازیکنان جوان را معرفی می کنیم و من مربی هستم که این کار را انجام می دهد.

مویز افزود: اگر من پدر یک پسر جوان بودم که به اندازه کافی خوب است که در این سطح بازی کند, من می توانستم ببینم که شانسی وجود دارد تا او به تیم ما راه یابد. این مسئله بخشی از وظیفه من است.

هواداران نیز از طرق مختلف تمایل خود به حفظ این بازیکن در الدترافورد را ابراز کرده اند. حتی برخی این بازیکن را با کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند و معتقدند 7 بعدی یونایتد این ستاره بلژیکی خواهد بود. بدون شک اکثر هواداران خواهان امضای قرارداد بلندمدتی با این بازیکن هستند.

در تازه ترین خبر به نقل از اسکای اسپورت نیوز, عدنان یانوزای به کادر مربیگری تیم ملی بلژیک گفته است که می خواهد در منچستریونایتد بماند. باید دید در نهایت باشگاه منچستریونایتد می تواند قرارداد جدیدی را با این بازیکن بااستعداد بلژیکی امضا کند.

۰ Comments