جایگزین مسیر

یونایتد در ازای بارکلی,کلورلی را به اورتون خواهد داد

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

همانطور که می دانید باشگاه اورتون خواهان جذب کلورلی می باشند اما گاردین مدعی شد ون خال سعی می کند تا با فروش او ستاره ی جوان تافی ها,راس بارکلی را به خدمت بگیرد.

فروش تام کلورلی می تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران منچستریونایتد باشد و اگر او با مقداری پول با راس بارکلی معاوضه شود یک پیروزی بزرگ برای #وودوارد و ون خال می باشد.

گاردین معتقد است مارتینز علاقه ی زیادی به هافبک 24 ساله ی شیاطین سرخ دارد و از طرفی یونایتد خواهان بارکلی جوان می باشد و ئاورتون خوب می داند نمی تواند مدت زیادی بارکلی را حفظ کند و اگر راضی به فروش او شود می تواند کلورلی را به دست بیاورد چرا که در غیر اینصورت شاید ون خال ترجیح دهد تا کلورلی را به باشگاهی غیر از رقیب خود بفروشد.

راس #بارکلی جوان بریتانیایی اورتون در فصل اخیر به مانند شاو درخشش فوق العاده ای داشت و در لباس سه شیرها در برزیل هم بازی کرد.شاید خیلی از هواداران یونایتد با دیدن بارکلی به یاد جوانی های رونی بیفتند و امیدوارند در صورت خرید او مانند رونی بدرخشد.

چندی پیش اخباری مبنی بر پیشنهاد 38 میلیون یورویی یونایتد و #چلسی برای بارکلی به گوش رسید که توسط سران اورتون رد شده است و با این شرایط یونایتد باید مبلغ بالاتری را برای بارکلی در نظر بگیرد.

البته باید دید ون خال مبلغ بسیار بالایی را برای این جوان خرج خواهد کرد و با توجه به شرایط سنی اش این مبلغ را نخواهد پرداخت.

به نظر می آید حداقل یونایتد به ازای بارکلی باید کلورلی و 40 میلیون یورو بپردازد که بعید است این اتفق بیفتد چرا که او هنوز شایستگی این چنین مبلغی را ندارد و ریسک بزرگی است.

 

۰ Comments