جایگزین مسیر

یونایتد قرارداد اندرسون را فسخ می‌کند؟

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: به نظر می رسد باشگاه منچستر یونایتد آماده است تا در ژانویه پیش رو قرارداد این هافبک برزیلی را فسخ کند.

اندرسون در نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی به فیورنتینا رفت اما در تابستان گذشته با روی کار آمدن لوییس فن خال، به اولدترافورد بازگشت تا بتواند خود را به سرمربی جدید قرمزها ثابت کند.

اما شرایط برای اندرسون زیاد خوب پیش نرفته، گفته می شود که او پس از عملکرد ضعیف برابر ام کی دانز در جام اتحادیه و بازی برابر برنلی در لیگ برتر، نتوانسته نظر مربی را جلب کند و حالا باید در ژانویه باشگاه را ترک کند.

اندرسون در سال 2007 در حالی با مبلغ 20 میلیون پوند به اولدترافورد منتقل شد که در آن زمان خیلی ها او را یکی از آینده دار ترین بازیکنان یونایتد می دانستند اما با گذشت زمان او نتوانست روند رو به رشدی داشته باشد و فن خال نیز اعتقادی به وی ندارد.  یونایتد قصد دارد در ژانویه قرارداد 5 ساله ای که در سال 2010 با او به امضا رساند را فسخ کند و احتمالا باید حدود 1.4 میلیون پوند بابت آن بپردازد.

اگر قرارداد اندرسون فسخ شود، این اولین باری نخواهد بود که یونایتد قرارداد بازیکنانش را فسخ می کند، پیش از این فابیان بارتز در سال 2004 این اتفاق را تجربه کرده، چیزی که برای یونایتد 5 میلیون پوند هزینه داشت. این در حالی بود که هنوز دو سال از قرارداد بارتز باقی مانده بود.

۰ Comments