جایگزین مسیر

یونایتد قصد دارد 8 بازیکن در تابستان به خدمت بگیرد

by | اسفند , ۱۴ , ۱۳۹۲

به گزارش دیلی میل, سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز به دنبال آوردن 8 بازیکن جدید به الدترافورد در پایان فصل جاری می باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سرمربی سابق اورتون برای انجام تغییرات بزرگی در یونایتد برنامه ریزی می کند و پس از نمایش ضعیف برخی ستارگان یونایتد در فصل جاری او قصد دارد در تابستان پیش رو بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

دیلی میل مدعی شده است که ریو فردیناند, پاتریس اورا, رابین فان پرسی, شینجی کاگاوا, لویز نانی, خاویر هرناندز و اندرسون احتمالا همانند نمانیا ویدیچ الدترافورد را ترک خواهند کرد.

در صورتی که این بازیکنان از یونایتد جدا شوند, باشگاه باید جایگزین های مناسبی برای آنها پیدا کند.

گفته می شود مالکان یونایتد بودجه خوبی در اختیار مویز قرار داده اند تا ترکیب شکننده یونایتد را بازسازی کند.

در صورتی که مویز قصد داشته باشد بازیکنان مورد نظر خود را به تیم اضافه کند او باید سریعتر اقدام کند, زیرا اکثر اهداف او در سال جاری در جام جهانی برزیل حضور خواهند داشت و سران یونایتد باید پیش از آغاز جام جهانی بازیکنانی را که می خواهند به خدمت بگیرند, چون در صورت آغاز جام جهانی یونایتد و مویز باید تا پایان جام جهانی صبر کنند.

این مربی 50 ساله در تابستان پیش رو به همراه منچستریونایتد باید در تور آمریکا حضور به هم رسانند. به نظر می رسد یونایتد بیشتر مدت زمان تابستان را در آمریکا حضور داشته باشد, زیرا آنها بازی های دوستانه زیادی باید در ایالت متحده انجام دهند.

۰ Comments