جایگزین مسیر

یونایتد مبلغ پیشنهادی برای شاو را افزایش داده است.

by | تیر , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش گاردین منچستریونایتد متقاعد شده است تا مبلغ مد نظر باشگاه ساتهمپتون را بپردازد تامشکلی برای انتقال شاو به وجود نیاید.مبلغ جدید حدود 34 میلیون پوند برآورد شده است.

منچستریونایتد از مدت ها پیش به دنبال ستاره ی 18 ساله انگلیسی می باشد و ابتدا پیشنهادی 27 میلیون پوندی را برای او ارائه داد و اما ساتهمپتون مبلغی بالای 30 میلیون پوند مد نظرش بود.

یونایتد تا 30 میلیون پوند نیز حاضر به پرداخت بود اما سران ساتهمپتون همکان حرف اول خود را می زدند و یونایتد برای اینکه خطری این انتقال را تهدید نکند در تازه ترین اقدام حاضر شده است تا 34 میلیون پوند برای شاو بپردازد.

با این شرایط باید منتظر معارفه ی شاو در اولدترافورد بعد از جام جهانی باشیم.

او یکی از بهترین های سمت چپ دنیا برای 10 سال آینده می باشد و یونایتد با جذب او جانشین بسیار خوبی برای اورا کهنه کار پیدا کرده است.

حقوق هفتگی این بازیکن 100000 هزار پوند اعلام شده است و به نظر می آید توافقات برای این انتقال صورت گرفته است و تنها بعد از برگشت انگلیس از برزیل این قرارداد رسمی خواهد شد.

یونایتد برای جذب شاو با تیم های چلسی و منچسترسیتی رقابت کرد و در نهایت هیچ کدام راضی به پرداخت مبلغ مورد نظر ساتهمپتون نبودن و یونایتد این کار را کرد.

باید منتظر بازی شاو در بازی تشریفاتی تیم ملی انگلیس در برابر کاستاریکا باشیم و باید دید آیا او ارزش این مبلغ را در سن 18 سالگی دارد.

نظر شما در مورد شاو چیست؟

۰ Comments