جایگزین مسیر

یونایتد می خواهد با 60 میلیون پوگبا را به اولدترافورد برگرداند

by | خرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه گاردین مدعی شد فهمیده است که یونایتد می خواهد با 60 میلیون یا ویدال و یا پوگبا را بخرد و اولویتش راضی کردن یوونتوس برای بازگشت پوگبا به اولدترافورد است.

روزنامه معتبر گاردین معتقد است اگر چه همه شانس یونایتد برای جذب پوگبا را کمتر می دانند اما وودوارد توانسته پیشرفت خوبی در مذاکرات داشته باشد و این موضوع را می توان از صحبت های پوگبا هم فهمید.

پل پوگبا 21 ساله بارها از بی احترامی به خودش در اولدترافورد صحبت کرده است و مدعی شد سرالکس فرگوسن نگذاشت او در باشگاهی که دوستش داشت بازی کند و او در سال 2012 بدون کوچکترین مخالفتی از سوی رئیس راهی تورین شد اما در جدید ترین مصاحبه ی خود او گفت:

“من خاطرات بدی از حضور در منچستریونایتد دارم اما من بدون توجه به دیگر موضوع ها هنوز عاشق این باشگاه هم و دوست دارم در لباس این تیم بازی کنم.”

با اینکه بارها رئیس باشگاه ایتالیایی خروج او را تکذیب کرده است اما به نظر می اید منچستریونایتد می خواهد تمام تلاشش را برای جذب پوگبا انجام دهد و در صورتی که نتوانست او را به خدمت بگیرد,مذاکرات در مورد ویدال را اغاز خواهد کرد.

گاردین اعلام کرد مدیر اجرایی یونایتد هر روز با فرانسه در ارتباط است و احساس می کند می توان پوگبا را به اولدترافورد برگرداند.

شاید بتوان گفت پوگبا بهترین خرید برای یونایتد می باشد.استروتمن مصدومیت شدیدی اشته و تضمینی به اجرای بازی گذشته اش نیست و سسک فابرگاس هر چقدر هم که خوب باشد نمی تواند مقبول هواداران یونایتد باشد چرا که بارها با اعضای باشگاه زمانی که در ارسنال بود درگیری داشته است و از همه مهم ت برخورد با فرگوسن که نزد هواداران یونایتد نابخشودنی است.ویدال27 سال سن دارد و پوگبا خرید بهتری نسبت به اوست چرا که یک قیمت دارند اما پوگبا راحت 5 سال بیشتر می تواند بازی کند.

تونی کروس به نظر می اید د نهایت منچستریونایتد را تنها وسیله ای برای افزایش حقوق کند.

اما پل پوگبا علاوه بر شرایط سنی عالی,منچستریونایتد را دوست دارد و این مهم ترین عاملی می باشد تا یک بازیکن کارایی داشته باشد.

با تمامی این صحبت ه نمی توان به این مقاله اعتنا نکرد چرا که گاردین منبع معتبری است و به نظر می اید در کمال ناباوری یونایتد و ون خابل می خواهند در یک اقدام بزرگ پوگبا خوش اتیه را به خدمت بگیرند.

شما با خرید پوگبا موافقید؟

۰ Comments