جایگزین مسیر

یونایتد همچنان به دنبال جذب مدافع برزیلی اتلتیکو

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۳

روزنامه اسپانیایی AS روز جمعه گزارش کرده است که باشگاه منچستریونایتد همچنان قصد دارد میراندا را از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد. به نظر می رسد پس از انتشار وسیع این خبر در اسپانیا توجه به این شایعه از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اواخر ماه می گذشته اکثر رسانه های اسپانیایی خبر از انتقال #میراندا به #منچستریونایتد می دادند. حتی برخی منابع مدعی شده بودند که قرارداد نهایی شده است و این مدافع برزیلی در شهر منچستر به دنبال پیدا کردن مدرسه ای برای فرزند خود می باشد. رقمی که آن موقع گفته می شد, 30 میلیون یورو بود, یعنی رقم بند آزادسازی این بازیکن در اتلتیکو مادرید, این محتوای خبری بود که AS آن روز منتشر کرد, اما در همان روز Marca خبر از مذاکرات میراندا با بارسلونا داد.

asmiranda2

یک روز پس از پوشش این خبر, روزنامه اسپانیایی دیگری به نام El Confidencial مدعی شد که خورخه مندز مدیر برنامه های اکثر بازیکنان پرتغالی و برزیلی در آستانه نهایی کردن قرارداد انتقال میراندا به الدترافورد می باشد.

تنها یک هفته پس از این اخبار, خود میراندا تمایل چند باشگاه برای جذب او را تایید کرد. روزنامه AS به نقل از میراندا نوشت:

بند آزاد سازی قرارداد من 30 میلیون یورو است که می توان با چنین پیشنهادی وارد مذاکره شد … پیشنهاداتی از لیگ برتر و لیگ اسپانیا وجود دارد.

در 12 ژوئن, روزنامه AS گفت که منچستریونایتد قصد دارد با پیشنهادی 20 میلیون یوروی میراندا را به خدمت بگیرد اما اتلتیکو خواستار کل رقم بند آزاد سازی این بازیکن یعنی 30 میلیون یورو می باشد.

در 18 ژوئن AS مدعی شد که این قرارداد تقریبا نهایی شده است و در روز 22 ژوئن آنها مدعی شدند که قرارداد تقریبا نهایی شده است.

روز جمعه گذشته, 27 ژوئن نیز روزنامه AS مدعی شد که باشگاه اتلتیکو به منچستریونایتد گفته است که تنها پیشنهادی حول حوش 30 میلیون یورو را قبول می کند. این روزنامه مدعی شد که میراندا خواهان نهایی شدن این انتقال است.

ما فکر می کنیم که همه این شایعات از سوی خود میراندا منتشر می شود و خود این بازیکن می خواهد به منچستریونایتد منتقل شود و انتظار دارد اتلتیکو با پیشنهادی پایین تر از رقم بند آزاد سازی او با این انتقال موافقت کند.

[highlight]نظر شما چیست؟ آیا میراندا گزینه مناسبی برای خط دفاع یونایتد و جایگزینی ریو و ویدیچ می باشد؟[/highlight]

۰ Comments