جایگزین مسیر

یونایتد و آرسنال شرایط مانزوکیچ را زیر نظر دارند

by | دی , ۱۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانپس از اینکه بایرن مونیخ لواندوسکی را در ابتدای ژانویه به خدمت گرفت آینده مانزوکیچ نیز به خطر می افتد و در این بین منچستر یونایتد و آرسنال به دنبال این بازیکن می باشند.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش دیلی اکسپرس ماریو مانزوکیچ که در این فصل 12 گل را برای باواریایی ها به ثمر رسانده است به نظر می رسد پس از حضور لواندوسکی در تیم شرایط او در بایرن نیز به خطر افتد.

با توجه به آماده نبودن خاویر هرناندز در یونایتد و کمبود مهاجم در آرسنال انتظار می رود هر دو باشگاه لیگ برتری برای جذب این بازیکن در تابستان رقابت کنند.

در چند روز گذشته نیز از علاقه یوونتوس یه این بازیکن شنیده میشد اما رئیس باشگاه مونیخی اعلام کرده است هیچ قصدی برای فروش این بازیکن اهل کرواسی نداریم.

ما با ماریو بسیار خوشخالیم او کمک های زیادی را در فصل گذشته و در این فصل به ما کرده است من فقط به گل او در لندن فکر می کنم.

او یک بازیکن فوق العاده می باشد که در فراز و نشیب های تیم در اختیار تیم بود و تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می داد.

او تا سال 2016 با ما قرارداد دارد و به زودی برای تمدید قرارداد او وارد عمل می شویم ما به هیچ وجه قصد فروش ماریو را نداریم.

با این حال انتظار می رود او نیز مانند مایو گومز به تیم دیگری منتقل شود ماریو گومز نیز در فصل گذشته نیمکت نشین شده بود و جای خود را به ماریو مانزوکیچ داده بود و این اتفاق می تواند برای مانزوکیچ نیز رخ دهد.

۰ Comments