جایگزین مسیر

یونایتد و آرسنال با 16 میلیون یورو در پی خدیرا

by | خرداد , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به ادعای دیلی استار انگلیس منچستریونایتد و ارسنال شرایط هافبک تازه به میادین برگشته ی رئال مادرید را بررسی می کنند.سامی خدیرا که فصل را تقریبا به علت پارگی رباط صلیبی از دست داد به نظر می اید از رئال مادرید جدا شود.

این هافبک المانی نمایش های خوبی را در پیراهن رئال مادرید به نمایش گذاشت اما به نظر می اید کارلو انجلوتی چندان به او اعتقاد ندارد چرا که انها تابستان گذشته کاسیمیرو و ایارامندی را به خدمت گرفتند.

در این تابستان نیز به شدت به دنبال ویدال می باشند و با توجه به جایگاه مستحکم الونسو به نظر می اید خدیرا دیگر جایی در برنابئو ندارد.

منچستریونایتد مشکلات زیادی در خط میانی تیم خود داشت اما نکته اینجاست که سامی خدیرا بازیکنی نیست که بتواند مشکلات میانه ی زمین یونایتد را حل کند چرا که او خلاقیت زیادی در بازیش دیده نمی شود و با مصدومیتی هم که برایش رخ داد و نمایش های ضعیفش بعد از بازگشت به نظر نمی اید بتواند در اولدترافورد کارایی داشته باشد.

ارسن ونگر قصد دارد با جذب او یک جانشین برای ارتتا 35 ساله پیدا کند و البته بازیکنانی مانند کلورلی و فلینی هم مد نظر ونگر می باشند.

دیلی استار همچنین اعلام کرد وودوارد پیشنهادی 70 میلیون یورویی را برای جذب خدیرا به همراه دی ماریا را داده است تا بتواند هر دوی انها را جذب کند.

ون خال اگر می خواهد سال اینده نتایج بد فصل اخیر یونایتد را جبران کند باید بازیکنانی بهتر را به خدمت بگیرند در غیر اینصورت خدیرا به مراتب از کریک از لحاظ فنی پایین تر است و میتوان خرید او را با خرید فلینی مقایسه کرد.

شما با خرید این هافبک المانی موافقید؟

۰ Comments