جایگزین مسیر

یونایتد و سیتی به دنبال بن عطیه

by | خرداد , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد

روزنامه گاتزلا دلا اسپورت اعلام کرد علی رغم تکذیب مدیر برنامه های بن عطیه مبنی بر خروج از رم, دو تیم همشهری منچستر می خواهند با پیشنهادی بیشتر رم را وادار به فروش مدافع خود بکنند.

مدافع الجزایری رم ایتالیا یکی از بهترین مدافعان میانی سال گذشته بوده است و از مهم ترین عوامل فصل خوب رم می باشدبارسلونا دیگر مشتری بزرگ او می باشد.

مشکلات میانه ی دفاع یونایتد که مشهود است و با خروج ویدیچ و فردیناند کاملا مشخص است که ون خال باید چاره ای بیندیشد و هر چه سریع تر حداقل یک مدافع میانی خوب بخرد.

پیگرینی مربی سیتی هم قصد دارد تا یک زوج خوب برای کمپانی پیدا کند.هر دو تیم شهر منچستر خواهان مانگلا بودند اما هم اکنون برای بن عطیه برنامه دارند.

این روزنامه مدعی شد به علت مشکلات مالی زیاد سران این باشگاه خیلی نمی توانند در برابر پیشنهادات بالای یونایتد و سیتی مقاومت کنند و اعلام کرد یونایتد 32 میلیون یورو بابت او خواهد پرداخت.این بالاترین مبلغ مطرح شده است.

چندی پیش خود بن عطیه مصاحبه ای انجام داد اعلام کرد برای کمک به رم حاضر است به باشگاه دیگری منتقل شود و این موضوع گمانه زنی ها مبنی بر خروج او را افزایش می دهد.

البته مشخص است که ون خال هدف اصلی اش مت هوملس می باشد و اگر او را بدست نیاورد برای جذب بن عطیه قدام خواهد کرد.

شما با خرید کدام مدافع موافقید؟

۰ Comments