جایگزین مسیر

یونایتد و چند باشگاه اروپایی به دنبال روبرت موریچ

by | بهمن , ۲۷ , ۱۳۹۲

چندین باشگاه انگلیسی از جمله منچستریونایتد, چلسی و تاتنهام به دنبال امضای قرارداد با ستاره جوان دینامو زاگرب, روبرت موریچ هستند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – باشگاه منچستریونایتد به همراه چند باشگاه دیگر انگلیسی برای خرید مهاجم کروات دیناموزاگرب, روبرت موریچ رقابت می کنند. باشگاه آژاکس هلند نیز قصد دارد موریچ را به آمستردام بیاورد اما آنها اکنون آشکار ساخته اند که هنوز برای خرید این مهاجم جوان با دیناموزاگرب به توافق نرسیده اند.

گفته می شود آژاکس نسبت به دیگر باشگاه ها به خرید موریچ نزدیک تر است. اکنون احتمال جدایی موریچ از دیناموزاگرب نیز بیشتر از گذشته شده است, زیرا او در تابستان پیش رو بازیکن آزاد محسوب می شود.

باشگاه های انگلیسی از جمله منچستریونایتد منتظر هستند تا در آغاز فرصت نقل و انتقالات تابستانی در صورت شکست آژاکس در خرید موریچ برای انتقال این مهاجم جوان کروات وارد عمل شوند.

موریچ امضا قرارداد جدید با باشگاه دیناموزاگرب را رد کرده است اما همچنان در کرواسی بازی می کند, او تا پایان فصل جاری لیگ کرواسی همچنان بازیکن دینامو باقی خواهد ماند.

باشگاه تاتنهام قصد دارد با خرید موریچ این ستاره جوان را جایگزین لوکا مودریچ کند که پس از دوران موفقی که در وایت هارت لین داشت, لندن را به قصد مادرید ترک کرد و رئال مادرید ملحق شد.

این ستاره کروات که تنها 17 سال دارد, قابلیت بازی در پست مهاجم و وینگر چپ و راست را دارد و بازیکن تکنیکی محسوب می شود. باشگاه های انگلیسی اکنون با شنیدن خبر عدم توافق آژاکس با دیناموزاگرب به خرید این ستاره جوان امیدوار شده اند.

[highlight]ویدیو حرکات روبرت موریچ:(حجم 28 مگابایت)[/highlight]

ورود به صفحه دانلود

[highlight]با تشکر از کاربر عزیز سعید 275 برای تهیه این ویدیو[/highlight]

۰ Comments