جایگزین مسیر

یونایتد پیشنهادی 60 میلیون یورویی را برای ویدال ارائه داده است

by | مرداد , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش گاتزلا دلا اسپورت یونایتد برای نهایی کردن انتقال ویدال پیشنهاد 60 میلیون یورویی را برای سران یووه فرستاده است و با این شرایط رخ ندادن این انتقال بعید است.

این روزنامه ی ایتالیایی نوشت بعد از مذاکرات مدیر برنامه های ویدال با سران یووه و نمایندگان یونایتد به نظر می آید یووه با افزایش  مبلغ پرداختی برای ستاره ی 27 ساله ی خود راضی به فروش او خواهد شد و 60 میلیون یورو برای این کار کافی بوده است.

همچنین دستمزد ویدال دقیقا دو برابر آن چه در تورین می گیرد خواهد شد.

حدود یک ماه است که نام ویدال با یونایتد گره خورده است و به نظر می آید در نهایت نیز یونایتد موفق خواهد شد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

به نظر می آید در هفته ی رو به رو تکلیف این انتقال روشن شود و مشخص خواهد شد آیا ویدال می تواند بازیکن اصلی شیاطین سرخ باشد و یا در یووه ماندنی است و یا به تیم دیگری منتقل می شود.

ویدال در صورت انتقال به یونایتد رکورد نقل و انتقالت در انگلیس را خواهد شکست و یکگی از گرانترین بازیکنان جهان در چند سال اخیر می شود.

توتو اسپورت مدعی شد مشکل این انتقال یوونتوس می باشد و خود ویدال مشکلی برای انتقال به اولدترافورد ندارد و از این موضوع بسیار استقبال هم می کند و این موضوع را از تلاش مدیر برنامه های او هم می توان فهمید.

 

۰ Comments