جایگزین مسیر

یونایتد 1 – 2 وستبروم – 5 نکته ای که آموختیم

by | مهر , ۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – منچستر یونایتد در یک دیدار خانگی با نتیجه ی 2-1 مغلوب تیم وستبرومویچ شد که به بررسی 5 نکته ی کلیدی این دیدار می پردازیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

شک و شبهه در انتخاب ترکیب:

.

دیوید مویس اعلام کرده بود که در حال آشنا شدن با خصوصیات بازیکنان است ولی اینگونه که به نظر میرسد او به اندازه ی کافی نمیداند که آنها چگونه هستند. ترکیب فردیناند / اوانز / بوتنر در خط دفاع اصلا جواب نداد و به خط  حمله ی وستبروم زمان بسیار زیادی برای وارد کردن ضربه داده شد. در هافبک اندرسون به فلینی ترجیه داده شد که این بازیکن برزیلی بار دیگر همه را نا امید کرد. در خط حمله نیز به ونپرسی استراحت داده شده بود. شاید شما بدانید که چرا مویس این انتخاب ها را انجام می دهد ولی این ها جواب نمی دهند.

.

یونایتد کم کم فاکتور ترس را از دست می دهد:

.

این بسیار زود است که بگوییم الان پس از رفتن سر الکس دیگر در الدترافورد فاکتور ترسی برای حریفان وجود ندارد ولی وستبروم درست مانند یک تیم میزبان بازی می کرد. آنها گستاخانه بازی کردند و پاس ها و حرکات تیمیشان به گونه ای بود که  فکر میکردند میتوانند امتیازات را از آن خود کنند.  الدترافورد ساکت نبود ولی تکرا این چنین نتایجی کم کم باعث میشود که تیم ها از سفر به الدترافورد لذت هم ببرند.

.

رونی یک تنه نمیتواند کاری انجام دهد :

.

وین رونی باز هم گل زد. این بار توپی که به قصد سانتر ارسال کرده بود بعد از گذشتن از همه به تور دروازه رسید. او در طول بازی به شدت با ارسال پاس های بلند و تکل های رو به عقب خود تلاش می کرد ولی یک مهاجم در تیم بزرگی همچون منچستر یونایتد نباید چنین وظایفی بر عهده داشته باشد. زمان آن فرا رسیده که دیگر سرخپوشان نیز تلاش خود را به اندازه ی وی کنند.

.

نوبت زاها رسیده است:

.
مویس در حال بررسی بازیکنانش است و در برابر وستبروم از کاگاوا و یانوزای استفاده کرد. مطمئنا نمایش زاها در پیش فصل نشان داد که وی لیاقت حضور در ترکیب یونایتد را دارد. زاها جوان و بسیار با انگیزه است و آن جرقه و درخششی که در بازی های یونایتد دیده نمی شود را می توان در وی جستجو کرد. به نظر میرسد مویس هنوز توسط کاگا متقاعد نشده است و به نظر می رسد که باید به زاها یک شانس داده شود.

.

خونسرد باشیم و ادامه دهیم:

.
این یک شروع بسیار ضعیف برای منچستر یونایتد بوده است ولی یه جورایی امکان دارد شرایط برای آنها بهتر شود . سیتی بازی خود را واگذار کرد و چلسی نیز تنها یک تساوی کسب کرد . به نوعی مدعی های بزرگ فعلا ساکت هستند و مهمترین نکته این است که یونایتد از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و در لیگ برتر نیز خیلی از مدعیان جدا نیافتد. حد اقل تا عید کریسمس باید صبر کرد!

۰ Comments