جایگزین مسیر

یونایتد 4 – لورکوزن 2؛نخستین پیروزی مویس در لیگ قهرمانان

by | شهریور , ۲۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-تیم های بزرگسالان و جوانان یونایتد دیشب پیروزی های شیرینی را در شب اول لیگ قهرمانان کسب کردند.

.

.

.

.

.

دیشب در ورزشگاه اولدترافورد دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد نخستین بار لیگ قهرمانان رو تجربه می کرد.کمی آن طرف تر هم سامی هیپیا مدافع سابق لیورپول اولین بار مربیگری در لیگ قهرمانان رو تجربه می کرد.

بازی ابتدا با فشار یونایتد آغاز شد اما بعد لورکوزنی ها کم کم به بازی مسلط شدند تا اینکه یونایتد روی یک حمله برنامه ریزی شده به گل رسید.

رابین فن پرسی توپ را در کنار زمین نگه داشت و چند بار سر توپ زد و سرانجام رو به عقب پاس داد،فلایینی به کریک پاس داد و کریک با یک پاس هوایی توپ را به اورا رساند.کاپیتان دوم منچستریونایتد از چپ نفوذ کرد و توپ را روی دروازه سانتر کرد.وین رونی که در محوطه هجده قدم منتظر توپ بود با ضربه ای دیدنی توپ را وارد دروازه کرد.

در ادامه بازی بدون هیچ اتفاقی دنبال شد تا اینکه نیمه اول به پایان رسید.

در دقیقه 53 ضربه سیمون رولفز پس از برخورد کوچک با مدافع یونایتد وارد دروازه شد.این در حالی بود که داوید دخیا کاملا تسلیم شده بود.

دقیقه 58 آنتونیو والنسیا از راست نفوذ کرد و توپ را روی دروازه فرستاد و رابین فن پرسی با ضربه ای زیبا توپ را وارد دروازه برنارد لنو کرد.

دقیقه 70 داوید دخیا توپ رو از مهاجمین لورکوزن گرفت و ضربه ای بسیار بلند زد.توپ به پشت محوطه لورکوزن رفت و با اشتباه مدافعین توپ به وین رونی رسید و رونی هم با یک ضربه فنی دروازه لورکوزن رو باز کرد و دویستمین گل خودش رو برای یونایتد جشن گرفت.

دقیقه 78 یونایتد دست به یک ضد حمله زد.اشلی یانگ با سرعت به زمین لورکوزن رفت و توپ را به وین رونی سپرد.ستاره شیاطین سرخ هم با پاسی زیبا  آنتونیو والنسیا را در موقعیت گلزنی قرار داد و وینگر اکوادوری یونایتد حساب کار را 4-1 کرد.

دقیقه 87 امره کان کرنری را روی دروازه یونایتد ارسال کرد و بعد از رفت و برگشت و برخورد توپ با تیرک دروازه،توپ به توپراک رسید و او هم با یک ضربه محکم توپ را به تیرک افقی دروازه کوبید و توپ وارد دروازه شد.

در نیمه دوم در بیشتر دقایق بازی در دست شاگردان دیوید مویس بود.

یونایتد با این پیروزی به همراه شاختار دونتسک 3 امتیازی و به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت.

تیم جوانان یونایتد هم دیروز در ورزشگاه سالفورد 4-3 از سد جوانان لورکوزن گذشت.

در این دیدار ابتدا جیمز ویلسون در دقیقه 2 یونایتد را پیش انداخت و در دقیقه 10 بن پیرسون اختلاف را دو برابر کرد.اما لورکوزنی ها در دقایق 27 و 29 دوبار توسط مارک براسنیچ به گل رسیدند.سپس ماکسیمیلیان وگنر در دقیقه 61 لورکوزن رو 3-2 پیش انداخت اما آندریاس پریرا در دقیقه 71 بازی را مساوی کرد و سرانجام جیمز ویلسون در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی دومین گل خود و چهارمین گل یونایتد را به ثمر رساند تا یک پیروزی دراماتیک برای جوانان یونایتد رقم بخورد.

هایلایت های دیدار با لورکوزن(بزرگسالان):

یونایتد 4- لورکوزن 2(این کوتاه تره 3 دقیقه زمانشه)

یونایتد4- لورکوزن 2(این طولانی تره 10 دقیقه زمانشه)

هایلایت های دیدار با لورکوزن(جوانان):

یونایتد 4- لورکوزن 3

۰ Comments