جایگزین مسیر

یونایند قصد دارد در ژانویه شاوو یا بینز را بخرد

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد دیگر علاقه ای به خرید آلبرتو مورنو از سویا ندارد, مویز می خواهد یکی از دو مدافع چپ انگلیسی لیگ برتر, لوک شاوو یا لیتون بینز را به الدترافورد بیاورد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیل استار مدعی شده است که منچستریونایتد به رقیب خود در لیگ انگلیس, چلسی اجازه خواهد داد تا مورنو 25 میلیون پوندی را به خدمت بگیر, زیرا مویز تمایل دارد تا شاوو یا بینز را در ماه جاری به خدمت بگیرد.

رئیس به دلیل جدایی احتمالی اورا در تابستان سال آینده هنوز نتوانسته است مدافع چپ خوبی را برای جایگزینی اورا فرانسوی به تیم بیاورد.

تنها گزینه جایگزین مویز برای دفاع چپ آلکس بوتنر می باشد, البته خبرهای متفاوتی از جدایی قریب الوقوع این مدافع هلندی از یونایتد شنیده شده است.

مویز قصد داشت بینز را تابستان به خدمت بگیرد اما تافی ها حاضر به فروش بینز نشدند.

گفته می شود شاوو نیز در لیست مویز قرار دارد, علی رغم اینکه سرمربی ساوت همپتون چندین بار گفته است که این ستاره جوان را در ژانویه نخواهد فروخت.

منچستریونایتد در تابستان گذشته بسیار به خرید مدافع چپ پرتغالی رئال مادرید, فابیو کونترائو نزدیک شده بود اما در نهایت این انتقال نهایی نشد.

تصور بر این بود که مویز پیشنهاد دیگری برای خرید کونترائو در ماه جاری ارائه بدهد, اما اکنون به نظر می رسد این مربی اسکاتلندی قصد دارد بازیکنی را به خدمت بگیر که تجربه بازی در لیگ برتر را داشته باشد.

۰ Comments