جایگزین مسیر

یونتوس به دنبال خرید لویز نانی

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۲

گزارش شده است که یونتوس قصد دارد پیشنهادی 13 میلیون یورویی برای خرید وینگر پرتغالی منچستریونایتد ارائه کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گفته می شد این وینگر پرتغالی قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد و باشگاه نیز به دلیل اینکه تنها یک سال از قرارداد او باقی مانده است, می خواهد با پیشنهادی که برای خرید او داده شود, موافقت کند.

صحبت های چند وقت پیش این بازیکن تاحدودی باعث فرکش شدن اینگونه شایعات شده بود, اما اخیرا پس از اینکه این بازیکن دوباره مصدوم شده است, خبرهایی از انتقال قریب الوقوع لویز نانی شنیده می شود.

به نقل از کوتیدیانو اسپورتیوو, یونتوس در حال آماده کردن پیشنهادی 13 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن می باشد. گفته می شود آنتونیو کونته به دنبال خرید یک وینگر می باشد و نانی نیز گزینه ایده آلی محسوب می شود.

اما در صورت توافق دو باشگاه نیز, مشکل دیگری بر سر نهایی شدن این انتقال وجود دارد, آنطور که به نظر می رسد این بازیکن خواهان حقوق 5 میلیون یورویی همانند حقوقی که در الدترافورد می گیرد, می باشد, چنین حقوقی, خارج از محدود بودجه ای است که بیانکونری ها برای پرداخت حقوق بازیکنان, تعیین کرده اند. پس برای اینکه یوونتوس بتواند, این بازیکن را بخرد, قبل از هر اقدامی باید, یکی از بازیکنان خود را بفروشد.

نانی هنوز به دلیل مصدومیت برای منچستریونایتد در لیگ برتر به میدان نرفته است, او همچنین در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر, تنها 7 بازی برای یونایتد به میدان رفت.

به نظر نمی رسد یونایتد با چنین پیشنهاد پایینی اجازه جدایی به لویز نانی بدهد. ارزش این بازیکن در سایت ترانفرمارکت, 20 میلیون یورو تخمین زده شده است, حال, پیشنهاد یونتوسی ها 7 میلیون یورو کمتر از این مبلغ می باشد

او اکنون در سن 26 سالگی در اوج دوران بازیگری خود قرار دارد و مبلغی که باشگه ایتالیایی برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده, حتی کمتر مبلغی است که یونایتد در تابستان سال 2007 برای خرید این بازیکن از اسپورتینگ پرداخت.

یونایتد در تابستان آن سال لویز نانی کارلوس آلمیدا دا کونها را از اسپورتینگ لیسبون با مبلغ 25/5 میلیون یورو به خدمت گرفت.

۰ Comments