جایگزین مسیر

یوونتوس برای فروش دو هافبکش مذاکره می کند

by | تیر , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به ادعای گاردین,سران یووه متقاعد شده اند تا دو ستاره ی خط هافبکشان را بفروشند و برای مذاکره با مشتریان ویدال و پوگبا اعلام آمادگی کرده اند.

گاردین مدعی شد سران یووه می خواهند تا با فروش این دو بازیکن پول بسیار خوبی را بدست بیاورند و علی رغم سود مناسب بتوانند چندین بازیکن جوان خدمت بگیرند.

پیش بینی می شود برای این دو بازیکن حدود 120 میلیون یورو به یووه داده شود.منچستریونایتد از جمله تیم هایی است که برای هر دوی آنها اقدام کرده است.

ویدال 27 ساله یکی از بهترین های دنیا می باشد و مهم ترین مشتریان او رئال مادرید و منچستریونایتد می باشند.او هم در فاز تهاجمی و هم در کارهای دفاعی عملکرد بسیار خوبی دارد و جنگندگی لازم برای بازی در جزیره را دارد.

قیمت حدودی او 50 میلیون یورو اعلام شده است.

پل پوگبا که در منچستریونایتد توانست رشد کند و نامی برای خود درست کند هم اکنون با 21 سال سن یکی از آینده دار ترین بازیکنان دنیا می باشد و تیم هایی بزرگی مانند منچستریونایتد,چلسی و پاری سن ژرمن به دنبال او می باشند.

او هم اکنون نقش کلیدی در تیم ملی فرانسه و یوونتوس دارد.

به گفته ی گاردین یوونتوس برای این هافبک 21 ساله 50 میلیون پوند می خواهد که مبلغ بسیار زیادی است و باید دید در نهایت چه تیمی حاضر به پرداخت این مبلغ می شود.

۰ Comments