جایگزین مسیر

یووه امیدوار است انتقال ویدال به یونایتد تا سه شنبه نهایی شود

by | تیر , ۱۵ , ۱۳۹۳

در شرایطی که روزنامه های ایتالیایی درباره تمایل باشگاه یوونتوس برای نهایی کردن قرارداد ویدال با منچستریونایتد سخن می گوید, خبرها حاکی از این مطلب است که باشگاه منچستریونایتد هنوز هیچ حرکتی برای جذب ویدال انجام نداده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاید هم اکنون هواداران منچستریونایتد با شنبدن اخبار انتقال ویدال به یونایتد از روند کند این انتقال ناراحت هستند و سران باشگاه منچستر را مقصر این مسئله می دانند. اما با نگاهی به گذشته نقل و انتقالات باشگاه #یوونتوس به این نتیجه خواهند رسید که باشگاه یووه سیاست بی نظیری در خرید و فروش بازیکن دارد و دلیل اصلی روند کند نهایی شدن این انتقال نیز همین مسئله است.

بگذارید نگاهی به خریدهای قبلی یووه بیاندازیم. بانوی پیر ایتالیا در فصول گذشته توانسته با درپیش گرفتن سیاستی بی نظیر در نقل و انتقالات با رقم هایی اندک بازیکنان تاثیرگذاری را به خئمت بگیرد. خرید آندره پیرلو از میلان, سپس جذب پل پوگبا از منچستر به عنوان بازیکن آزاد و خرید فرناندو لورنته از اتلتیکو بیلبائو, همه نشان از تیزهوشی سران این باشگاه در بازار نقل و انتقالات می دهد. آنها در آخرین شکار خود فصل گذشته توانستند با نصف قیمت کارلوس توز را به تورین بیاورند. شاید پس از بررسی این انتقال ها بتوان لقب سلطان نقل و انتقالات را به یوونتوس داد.

البته این سیاست باعث دلخوری آنتونیو کونته نیز شده است. او قصد دارد پول زیادی در بازار نقل و انتقالات برای خرید آلکسیس سانچز یا آلوارو موراتا خرج کند, اما یوونتوس پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای خرید سانچز ارائه می کند! تورینی ها با این پیشنهاد خودشان را سوژه خنده اصحاب رسانه کردند زیرا این قیمت حتی از رقم درخواستی رئال مادرید برای مهاجم جوان خود نیز کمتر است.

آخرین بازیکنی که یووه برای خرید آن اقدام کرده است و نتیجه ای دربرنداشته است, پاتریس #اورا مدافع فرانسوی یونایتد می باشد. رسانه های ایتالیایی هر روز تاکید می کنند که اورا با یووه بر سر مسائل شخصی به توافق رسیده است, اما منچستریونایتد با این انتقال موافقت نمی کند. باشگاه تورینی پیشنهادی 2 میلیون یورویی ارائه کرده است اما شیاطین سرخ 4 میلیون یورو درخواست کرده اند.

اکنون روزنامه ایتالیایی گازتا دلا اسپورت مدعی شده است که مدیر ورزشی یووه ماروتا امیدوار است تا این انتقال روز سه شنبه نهایی شود!

گازتا همچنین درباره شایعه روزنامه های بریتانیایی درباره درخواست یووه برای انتقال #ویدال نیز مطالبی منتشر کرده است. این روزنامه تنها خبر درخواست مبلغ بالا در کنار انتقال نانی برای رفتن ویدال به یونایتد را منتشر کرده است و این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است. چیزی که این روزنامه عنوان کرده است این است که یووه معتقد است 45 میلیون یورو رقم کافی برای انتقال ویدال محسوب می شود. البته این رقم نیز به نوبه خود رقم بالایی است.

در ماه ژوئن همین روزنامه طی مطلبی عنوان کرده بود مبلغ 30 میلیون یورو برای انتقال ویدال کافی است, اما کمتر از یک هفته بعد مدعی شد که یووه خواهان 45 میلیون یورو است. دو روز قبل این روزنامه پیشنهاد خود را به 40 میلیون یورو کاهش داد و اکنون دوباره عنوان می کند که خواهان 45 میلیون یورو می باشند.

نکته جالب در این حین خبر برخی رسانه های انگلیسی درباره این موضوع است که باشگاه #منچستریونایتد اصلا هیچ پیشنهادی برای خرید ویدال ارائه نکرده است.

[highlight]نظر شما درباره این انتقال چیست؟ آیا فن خال به خرید ویدال تمایل دارد؟ به نظر شما چه رقمی مناسب انتقال ویدال به یونایتد است؟[/highlight]

۰ Comments