جایگزین مسیر

یووه انتظار دارد انتقال ویدال به یونایتد فردا نهایی شود

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۳

این روزها اخبار معتددی در رابطه با انتقال اورا به یووه و انتقال ویدال به منچستریونایتد شنیده می شود, هر روز اخبار جدیدی منتشر می شود اما هنوز هر دو طرف به نتیجه نهایی نرسیده اند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که بالاخره رسانه های بریتانیایی درباره علاقه یوونتوس به پاتریس اورا صحبت کردند, در ایتالیا اخبار بیشتر حول و حوش اتفاقاتی است که پس از انتقال اورا به ایتالیا رخ می دهد. رسانه های ایتالیایی علاقه بسیاری به حضور ستاره ها در سری آ دارند و اکنون نیز آنها معتقدند اورا ستاره ای که آمدنش به ایتالیا اهمیت فراوانی دارد. به همین دلیل آنها متقاعد شده اند که این انتقال بزودی نهایی خواهد شد.

در روز چهارشنبه روزنامه گازتا دلا اسپورت دوباره مدعی شد که این انتقال بزودی نهایی خواهد شد. آنها روز سه شنبه گفته بودند که این انتقال احتمال ندارد در 24 ساعت آینده نهایی بشود(ادعایی که به واقعیت مبدل شد) اما آیا تا پایان هفته جاری بالاخره این انتقال نهایی خواهد شد( ما تنها باید صبر کنیم و شرایط را بررسی کنیم). گازتا می گوید این قرارداد احتمالا امروز نهایی بشود اگر مشکلی پیش بیاید, فردا(پنجشنبه) نهایی خواهد شد.

منچستریونایتد برای فروش اورا 5 میلیون یورو می خواهد, اما یوونتوس حاضر به پرداخت تنها 2 میلیون یورو است, گفته می شود که بالاخره یونایتد مبلغ درخواستی خود را به 3 میلیون یورو کاهش داده است اما یووه همچنان اصرار به پرداخت تنها 2 میلیون یورو دارد. به نظر می رسد با این سیاست در نهایت یووه در این مذاکرات پیروز شود!

درباره انتقال آرتورو ویدال نیز, فرناندو فلیسویچ مدیر برنامه های این بازیکن همزمان مدیر برنامه های آلکسیس سانچز نیز می باشد و به خاطر انتقال این بازیکن به آرسنال در روزهای اخیر باید کارهای زیادی انجام می داد. اگر گزارش های رسیده از اسپانیا, انگلستان و ایتالیا صحت داشته باشد, او این روزها بدون توقف در بین کشورهای مختلف در سفر بوده است. او امروز باید به ایتالیا برگردد تا بنا به ادعا گازتا با ویدال درباره انتقال به منچستریونایتد صحبت کند. همچنین تاریخی معین شده است تا دو باشگاه به طور مستقیم بر سر این انتقال مذاکره کنند.

گفته می شود نهایی شدن این قرارداد تنها به رقمی که منچستریونایتد پیشنهاد می کند, بستگی دارد. گازتا معتقد است که اگر پیشنهاد یونایتد کافی باشد این انتقال نهایی خواهد شد. هیچ خبری درباره عدم تمایل یووه برای این قرارداد وجود ندارد, به همین خاطر هواداران هر دو تیم منتظر نهایی شدن این قراردادها هستند.

اما پرسش اساسی اینجا است: چه رقمی برای یووه کافی است؟

گازتا پس از اعلام رقم های عجیب و غریب در روزهای اخیر هنوز سر مبلغ خاصی به نتیجه نرسیده است. اما اگر میانگین رقم های اعلامی گازتا را درنظر بگیرم, احتمالا یووه با مبلغ 40 میلیون یورو به این انتقال رضایت بدهد.

۰ Comments