جایگزین مسیر

یک بلژیکی دیگر به دنبال حضور در ترکیب اصلی

by | آبان , ۳ , ۱۳۹۲

مارنیک ورمیل قصد دارد فصل آینده به منچستریونایتد برگردد و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم دیوید مویز تلاش کند, البته این بازیکن بلژیکی احتمال اینکه دوباره قرض داده شود را رد نمی کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 21 ساله پس از به نمایش گذاشتن عملکردی باثبات در ترکیب تیم زیر 21 ساله های وارن جویس, به تیم ان ای سی نایمیخن قرض داده شده است تا توانایی های خود را برای حضور در ترکیب اصلی ثابت کند.

ورمیل نیز در مصاحبه ای درباره اینکه این فرصت را دارد تا به طور مرتب در ترکیب اصلی بازی کند, خوشحال است و امیدوار است زمانی که فصل آینده به الدترافورد برمی گردد, بتواند در ترکیب اصلی منچستریونایتد نیز به میدان رود.

او گفت: برای من, این شرایط خوب است اما ما در لیگ در رتبه آخر هستیم.

“شخصا, من نسبتا دوران خوبی در اینجا دارم. من فوتبال هلند را دوست دارم و می توانم اینجا بیشتر پیشرفت کنم.”

زمانی که از او سوال شد که آیا پیشرفت او در هلند توسط مربیان یونایتد دیده می شود یا نه, ورمیل آشکار ساخت که جویز پیش از این برای دیدار با او به هلند آمده است و دیوید مویز را نیز درباره عملکردش در هلند مطلع می سازد.

او چنین ادامه داد: وارن جویس پیش از این به اینجا آمد تا بازی من در نامیخن را ببیند و او همچنین روز جمعه در ایرلند شمالی بود. او درباره عملکرد من با مویز صحبت کرده است.

“هدف من برگشتن به الدترافورد در فصل آینده است. اما اگر من ببینم که نمی توانم مدت زمان زیادی برای تیم اصلی بازی کنم, نمی گویم که مخالف انتقال قرضی دیگری هستم.”

ورمیل این شانس را دارد تا برای تیم اصلی بازی کند. فصل آینده به نظر پاتریس اورا دیگر در تیم نخواهد بود زیرا این بازیکن آشکار ساخته است که به خاطر مسائل شخصی تمایل زیادی برای تمدید قرارداد ندارد. فابیو نیز قصد دارد برای حضور در ترکیب اصلی و بیشتر بازی کردن به تیم دیگری برگردد, آلکساندر بوتنر نیز به نظر به اندازه کافی بازیکن خوبی برای یونایتد نمی باسد.

شاید پست اصلی ورمیل مدافع چپ نباشد اما ثبات در بازی, ویژگی است که ممکن است باعث شود ورمیل فرصت حضور در ترکیب ثابت یونایتد را بدست آورد. البته همه چیز بستگی به تفکرات مویز دارد و اینکه او چگونه قصد دارد تیم را در پست های مختلف تقویت کند, شاید ورمیل شانس نسبتا کمی داشته باشد تا بتواند در فصل آینده قابلیت های خودش را ثابت کند.

۰ Comments