جایگزین مسیر

۱۰ بازی آینده منچستر یونایتد در رقابت های مختلف

by | مهر , ۱۷ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-(اختصاصی)

شاگردان لوییس ون گال در منچستر یونایتد بعد از بازی های ملی در ماه سپتامبر و بعد از تعطیلات باشگاهی در هفت بازی به میدان رفتند که توانستند ۵ برد و دو باخت کسب کنند.

منچستر یونایتد بعد از تعطیلات باشگاهی که به دلیل بازی های ملی بود در اولین مسابقه اش در ۱۲ سپتامبر به مصاف لیورپول رفت و توانست با نتیجه ۳-۱ به پیروزی برسد.شیاطین سرخ در این مسابقه یک استعداد نیز به دنیای فوتبال معرفی کردند و آن کسی نیست جز آنتونی مارشال که توانست در در دیدار مقابل لک لک ها یک گل بسیار زیبا به ثمر برساند و خود را به منتقدانش نشان دهد.

آنتونی مارشال در آن مسابقه تنها به ۲۰ دقیقه نیاز داشت تا اولین گل خود برای منچستر یونایتد را به ثمر برساند و پس از گلزنی وی همه و همه به تمجید از وی پرداختند و او را یکی استعداد برتر نامیدند.آنتونی مارشال فرانوسی با ۱۹ سال سن با گلی که در برابر لیورپول در اولدترافورد به ثمر رساند خود را نزد هواداران محبوب کرد.

در دومین مسابقه منچستر یونایتد در دیداری نفرین شده به مصاف پی اس وی آیندهوون رفت که نباید زیاد در مورد این مسابقه صحبت کرد و به فکر آن بازی افتاد به خاطر اینکه در آن مسابقه برترین استعداد منچستر یونایتد یعنی لوک شاو با تکل بسیار بسیار خشن مورنو همراه شد و این بازیکن مکزیکی لوک شاو را به مدت ۶ الی ۹ ماه خانه نشین کرد.

اما می توان به یک نکته مثبت اشاره کرد و آن نیز بازی خونسردانه آنتونی مارشال مهاجم تازه وارد منچستر یونایتد می باشد.این بازیکن به مانند یک بازیکن ۲۳ ساله عمل می کند و به هیچ وجه به حواشی دور و اطراف خود توجهی ندارد و در هر بازی تمام تلاشش را برای موفقیت تیمش به کار می گیرد یا با گلزنی او همراه باشد یا با پاس گل او و اگر این دو نباشد مطمئنا در یک زمان از بازی عملکرد خوب خود را نشان می دهد و نباید همیشه از این بازیکن انتظار گلزنی یا پاس گل داشت.

منچستر یونایتد پس از مصدومیت وحشتناک لوک شاو به مصاف ساوتهمتون در ورزشگاه سنت ماری رفت و در این دیدار با گل پله منچستر ۱ گل عقب افتاد و همه تصور داشتند مصدومیت شاو روحیه تیمی یونایتد را از بین برده است اما یک بازیکن ۱۹ ساله در مسابقه حضور داشت که فقط به فکر تیمش باشد و آن آنتونی مارشال بود که بار دیگر برای شیاطین سرخ گلزنی کرد.در نیمه دوم بار دیگر آنتونی مارشال توانست گلزنی کند تا در قلب هواداران خیلی خیلی زود  جا باز کند و با گل ماتا این مسابقه ۳-۱ شد تا خیال یونایتد کمی راحت شود اما در دقایق پایان بازی بار دیگر گراتزیانو پله گل دیگری برای ساوت به ثمر رساند تا مسابقه ۳-۲ به اتمام برسد و همچنین در این مسابقه نباید از عملکرد های فوق العاده داوید دخیا گذشت.

منچستر یونایتد در سه مسابقه بعد خود نیز توانست در برابر ساندرلند در لیگ برتر و اپسویچ در جام اتحادیه و وولفسبورگ در لیگ قهرمانان به پیروزی برسد و ۴ برد پیاپی خود را جشن بگیرد.

اما منچستر یونایتد در آخرین بازی خود در برابر آرسنال نتوانست به خوبی عمل کند و در همان دقایق ابتدایی بازی فرمون را به آرسنال واگذار کرد و توپچی ها نیز به خوبی توانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند و ۳-۰ پیش افتند اما منچستر یونایتد در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفت اما نتوانستند زهر دار عمل کند.تنها چیزی که می توان گفت این است که تنها ۷ هفته از لیگ برتر گذشته است و راه بسیار بسیار طولانی در پیش است.

لوییس ون گال یک مربی با دانش می باشد که می تواند با هر سبکی در هر کجای دنیا به موفقیت برسد و ایرادات مکرری که به او وارد می شود تنها یک نکته دارد آن هم مشکلاتی است که با این مربی دارند.

این مربی سال گذشته با بیش از ۷۰ مصدوم تیم را به مقام چهارمی رساند و این نتایج کار هر مربی نیست. که ون گال به خوبی از آن سربلند بیرون آمد.لوییس ون گال در این فصل برای هواداران سوپرایز های زیادی خواهد داشت اما نیاز است که کمی صبر داشته باشیم.

مروری به ۱۰ بازی آینده منچستر یونایتد در لیگ برتر , جام اتحادیه , لیگ قهرمانان:

اورتون – منچستر یونایتد: ورزشگاه گودیسون پارک ۱۷:۳۰ شنبه ۱۷ اکتبر ( ۲۵ مهر ) لیگ برتر

بازی های منچستر یونایتد و اورتون در گودیسون پارک در ۳ سال گذشته بسیار بسیار جذاب بوده است اما هیچ موقع این چذابت برای هواداران منچستر یونایتد خوشیمن نبوده است چوت هر ۳ بازی گذشته در گودیسون پارک با شکست یونایتد همراه بوده است.لوییس ون گال به خوبی می داند که که هر تیمی از هر کجای دنیا به مصاف یونایتد آید با تمام قوا پا به میدان خواهد گذاشت و اکنون اورتون بر سر راه لوییس ون گال سبز شده است و این مربی هلندی باید هم انتقام ۳ سال گذشته و هم انتقام شکست فصل گذشته خود در برابر اورتون را از این تیم بگیرد.

زسکا مسکو – منچستر یونایتد: ورزشگاه آرنا خیمکی ۲۲:۱۵ چهارشنبه ۲۱ اکتبر ( ۲۹ مهر ) لیگ قهرمانان

در همان هفته منچستر یونایتد باید به مصاف زسکا برود این بار در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا.نمی توان بازی آسانی پیش بینی کرد زیرا این تیم روسی در ورزشگاه خانگی خود بازی خواهد کرد و به هیچ وجه پا پس نخواهد گذاشت و شاگردان لوییس ون گال باید به خوبی بازی کنند و اشتباهات خود را به حدی برسانند که تیم از روی اشتباه فردی گلی دریافت نکند.این تیم روسی می تواند روی ضد حملات برای یونایتد مشکل ساز شود اما نکته مهم بازی این است که دیگر یونایتد در زمستان به مصاف این تیم روسی نخواهد رفت اما هوای روسیه همان هوا است.

منچستر یونایتد – منچستر سیتی: ورزشگاه اولدترافورد ۱۶:۳۵ یکشنبه ۲۵ اکتبر ( ۳ آبان ) لیگ برتر

واو!دربی منچستر خیلی زود فرا رسید و انتظارات طرفداران به زودی برآروده خواهد شد و این دو تیم حساس ترین مسابقه این فصل را انجام خواهند داد.نباید این بازی را با آرسنال مقایسه کرد این مسابقه یعنی دیدار منچستر یونایتد و منچستر سیتی ارزشش به اندازه ای است که هر تیمی پیروز شود ۳۰ درصد راه قهرمانی لیگ برتر را پشت سر گذاشته است.اما نمی توان به قاطعیت گفت پیروز این مسابقه به قهرمانی دست خواهد یافت اما از این رو هم نمی توان این مسابقه را بی اهمیت خواند و باید لوییس ون گال و شاگردانش حسابی از خجالت شاگردان معندس در بیایند و به مانند فصل گذشته شکستی سنگین به سیتیزن ها وارد کنند.

منچستر یونایتد – میدلزبرو: ورزشگاه اولدترافورد ۲۲:۳۰ چهارشنبه ۲۸ اکتبر ( ۶ آبان ) جام اتحادیه

زیاد نمی توان در مورد این مسابقه صحبت کرد به دلیل اینکه دو تیم از دو سطح متفاوت به مصاف هم خواهند رفت.این مسابقه می تواند برای یونایتد آسان باشد.یونایتد باید به خوبی در این مسابقه عمل کند و به برد دست پیدا کند و اکنون برای همه هواداران هر جامی می تواند اهمیت خاصی داشته باشد.اما بار دیگر باید به این نکته توجه کرد که تیم های انگلیسی هیچگاه شکست خورده به میدان نخواهند آمد.

کریستال پالاس – منچستر یونایند: ورزشگاه سلهورست پارک ۱۷:۳۰ شنبه ۳۱ اکتبر ( ۹ آبان ) لیگ برتر

بازی فصل گذشته را به یاد بیاوریم می توانیم ببینیم که این تیم چه اندازه می تواند خطرناک باشد.آنها هم در ورزشگاه اولدترافورد و هم در ورزشگاه خانگی خود به خوبی در برابر منچستر یونایتد کار کردند و این تیم را می توان یکی از تیم های شگفتی ساز این فصل نام برد.منچستر یونایتد کار بسیار بسیار سختی در پیش دارد.

منچستر یونایتد – زسکا مسکو: ورزشگاه اولدترافورد ۲۲:۱۵ چهارشنبه ۳ نوامبر( ۱۲ آبان ) لیگ قهرمانان

منچستر یونایتد باید در بازی برگشت خود بعد از گذشت دو هفته در لیگ قهرمانان به میدان برود و این بازی نیز در برابر زسکا مسکو روسبه خواهد بود.منچستر یونایتد نیاز دارد در این مسابقه و هم بازی در خانه زسکا امتیازات خوبی کسب کند تا بدون دردسر به دور بعد صعود کند.

منچستر یونایتد – وست بروم آلبیون: ورزشگاه اولدترافورد ۱۷:۳۰شنبه ۷ نوامبر ( ۱۶ آبان ) لیگ برتر 

هر جور شده باید وست بروم و تونی پولیس را شکست داد.این تیم سال گذشته در برابر منچستر یونایتد بهترین بازی فصل خود را به نمایش گذاشت اما در دیدارهای دیگر خود زیاد عملکرد خوبی نداشت به جز بازی مقابل چلسی که توانست ۳-۰ برنده شود اما به دور از این مسائل منچستر یونایتد برای مدعی ماندن باید اینگونه بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذارد.پس از این مسابقه منچستر یونایتد بار دیگر به دلیل بازی های ملی به تعطیلات دو هفته ای خواهد رفت.

واتفورد – منچستر یونایتد: ورزشگاه ویکاراج رود ۱۵:۱۵ شنبه ۲۱ نوامبر ( ۳۰ آبان ) لیگ برتر 

واتفورد تیمی است که از چمپیونشیپ به لیگ برتر راه پیدا کرده است و یکی از تیم های خوب این فصل بوده و منچستر یونایتد باید بسیار مراقب این تیم باشد و البته یونایتد باید با تمام توان به مصاف این تیم تازه صعود کرده برود و پیروزی دیگری به دست آورد.

منچستر یونایتد – پی اس وی آیندهوون: ورزشگاه اولدترافورد ۲۲:۱۵ چهارشنبه ۲۵ نوامبر ( ۴ آذر ) لیگ قهرمانان اروپا

بهترین زمان برای انتقام می باشد تا هم انتقام شکست و هم انتقام لوک شاو را با پیروزی از آن تیم هلندی بگیریم.بازی ساده ای نیست اما منچستر یونایتد باید در این مسابقه به پیروزی برسد تا لوک شاو خوشحال شود.

لستر سیتی – منچستر یونایتد: ورزشگاه کینگ استادیم ۲۰:۰۰ شنبه ۲۸ نوامبر ( ۷ آذر ) لیگ برتر

لستر سیتی نیز به همراه رانیری مربی ایتالیایی خود نتایج خوبی کسب کرده است و به نظر می رسد بازی زیبایی در پیش باشد.لوییس ون گال و کلودیو رانیری دو مربی از نسل قدیم می باشند که می توانند هفته ای شگفت انگیر در لیگ برتر تداعی کنند.منچستر یونایتد سال گذشته در این ورزشگاه یعنی کینگ ۵-۳ شکست خورد این در حالیست که یونایتد  ۳-۱ پیش بود اما اشتباهات داوری در آن بازی یکی پس از دیگری گریبان گیر منچستر یونایتد شد و لوییس ون گال به طور قطع به دنبال جبران نتیجه سال گذشته می باشد و در این بازی به دنبال شکست دادن لستر سیتی است.

  • توجه داشته باشید ساعت های اروپا تا چند روز آینده ۱ ساعت به جلو خواهد رفت و ساعت هایی که در پست زمان بندی شده است مربوط به حال است.

۰ Comments