جایگزین مسیر

۲۰ بازیکنی که ون گال می تواند برای وینگ به خدمت بگیرد; از نیمار و بیل تا ببه!

by | آبان , ۱۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد- پس از اینکه منچستر یونایتد در برابر وست بروم تا حدی می شود گفت عملکرد قابل قبولی به جا نگذاشت ون گال گفته است که به دنبال جذب یک وینگ می باشد.چه کسی هدف منچستر یونایتد می باشد؟سایت گل گزینه هایی که می توانند به یونایتد منتقل شوند درباره آنها توضیحاتی داده است.

ون گال توضیح می دهد:

من بارها گفته ام که باید در وینگ سرعت و خلاقیت داشته باشیم.

۱) هنریک میختاریان ( دورتمند )

زیر نظر توماس توخل سرمربی جدید بورسیا دوتمند این بازیکن ارمنی پیشرفت های زیادی داشته است.حتی می توان گفت از مارکو رویس بازیکنی که مدت هاست هدف یونایتد می باشد عملکردش بهتر می باشد.او تا به اینجای فصل ۵ گل و ۵ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.او می تواند قطعه گمشده یونایتد در وینگ باشد.

۲) آرین روبن ( بایرن مونیخ )

پس از ورود لوییس ون گال به منچستر یونایتد آرین روبن نیز به طور مداوم به این تیم لینک شده است.روبن می تواند با کلاس ترین بازیکنی باشد که یونایتد به دنبال وی است.مصدومیت های اخیر این بازیکن در چند وقت اخیر و عملکرد بسیار خوب دو بازیکن بایرن یعنی کینگزلی کومان و داگلاس کوستا می تواند انتقال وی به یک تیم دیگر را حتمی کند.

۳) کریستیانو رونالدو ( رئال مادرید )

این بازیکن پرتغالی در این چند مدت به شدت به خروج از برنابئو لینک شده است و با صحبت های لوران بلانی انتقال وی به پی اس جی در مرحله ای تازه قرار داده است.این بازیکن ۳۰ ساله هنوز یکی از برترین بازیکنان جهان می باشد و صحبت هایی نیز درباره حضور درخشانش در منچستر یونایتد به زبان می آورد اما آیا او به لوییس ون گال ملحق می شود؟

۴) ریاض ماهرز ( لستر سیتی )

قبل از جیمی واردی وی ماشین گلزنی برای لسیتر سیتی به شمار می رفت.ماهرز یکی از بازیکنان کلیدی در کینگ پاور می باشد.سرعت وی در چناج چپ برای هر تیمی عذاب آور است و می تواند بازیکنی باشد که ون گال مشتاق به خرید وی باشد.

یک مشکل: کلودیو رانیری قصد ندارد که اجازه خروج به این بازیکن الجزایری بدهد!

۵) نولیتو ( سلتاویگو )

بازی های درخشان این بازیکن در چند فصل اخیر موجب شده است که وی به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت بشود و به بازگشت به بارسونا لینک شده است.سرعتی , با مهارت و بازیکنی رو به جلو.نولیتو در این فصل لالیگا ۷ گل و ۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده است و این می تواند یونایتد را مجاب به خرید وی کند.

۶) سیدو مانه ( ساوتهمتون )

ون گال می دانست که وی بازیکنی است که نیاز دارد و این موجب شد که در تابستان به دنبال جذب این بازکین باشد.از اقبال بد یونایتد , ساوتمهتون این یازیکن را به فروش نمی گذارد.سرعتی بالا و باور نکردنی , سرسخت بودن و گل زنی عالی.این بازیکن دقیقا همان بازیکنی است که منچستر یونایتد به دنبالش می باشد.آیا آنها می توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

۷) نیمار ( بارسلونا )

یونایتدی ها در این تابستان شدیدا به دنبال جذب این بازیکن برزیلی بودند و ترس هایی نیز وجود دارد به دلیل اینکه او هنوز قراردادش را در نیوکمپ تمدید نکرده است و باید برای ادامه همکاری به توافق دست پیدا کند.او یک استعداد بسیار بالا دارد و این بازیکنی است که یونایتد برای دوران جدید به آن نیاز دارد.هرچند به نظر می رسد دیگر یونایتد برای جذب وی دست به کار نخواهد شد.

۸) یاسین براهیمی ( پورتو )

این بازیکن الجزایری در این فصل در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان به شدت مدافعان را اذیت کرده است.هیچ بازیکنی در اروپا تا به اینجا به اندازه او دریبلینگ نداشته است.او به خوبی از مدافعان عبور می کند.سریع , ماهر و دقیقا آن بازیکنی که یونایتد نیاز دارد.اما پورتو اعلام کرده است که باید برای این بازیکن دلار های زیادی خرج شود.

۹) گرت بیل ( رئال مادرید )

در سال های گذشته یونایتد به دنبال جذب این بازیکن ولزی بوده است و همیشه این حس وجود داشته است که وی زیر سایه ی کریستیانو رونالدو قرار دارد و در سانتیاگو برخی اوقات او را هو می کنند.گرچه هنوز نیز یکی از برترین بازیکنان جهان می باشد و همچنین گران قیمت ترین بازیکن دنیا نیز وی می باشد.یونایتد نیاز به کارهای زیادی دارد تا وی را از مادرید جدا کند.

۱۰) ویلفرد زاها ( کریستال پالاس )

این بازیکن آخرین خرید سرالکس فروگسن در دوران حضورش در منچستر یونایتد بود.این بازیکن بار دیگر به کریستال پالاس بازگشته است.این بازیکن ۲۲ ساله یکی دیگر از وینگ هایی می باشد که در سلهورست پارک درخشیده است.در کنار یانیک بولاسی وینگ های خطرناکی تشکیل داده اند و بهترین تصمیمیات نیز در زمین می گیرند.این می تواند برای یونایتد یک شکست محسوب شود.

۱۱) محمد صلاح ( آس رم )

نزدیک به ۱ سال است که این بازیکن مصری به ایتالیا بازگشته است.برای اولین بار به صورت قرضی در فیورنتینا حضور داشت و اکنون در رم.او فوق العاده سریع و خطرناک ظاهر می شود.او تا به اینجای فصل ۵ گل به ثبت رسانده است.یونایتد می تواند بار دیگر بعد از به خدمت گیری خوان ماتا این بازیکن را مدنظر داشته باشد بازیکنانی که مورینیو به آنها اعتقادی نداشت و شاید بار دیگر یونایتد وسوسه شود یکی دیگر از بازیکنان خوره مورینیو را به خدمت بگیرد.

۱۲) هالک ( زنیت )

او علاوه بر وینگ بودن می تواند شوت های بسیار سنگینی به سمت دروازه شلیک کند همچنین دارای قدرت و دریبلینگ بسیار بالا.این بازیکن برزیلی در این فصل در ۱۴ مسابقه توانسته است ۲۰ گل به ثمر برساند و می تواند یکی از بازیکنانی باشد که یونایتد در سرعت و خلاقیت نیاز دارد اما به نظر نمی رسد که وی برای یونایتد ارزان تمام شود

۱۳) ببه ( رایو وایکانو )

وی یکی از بدترین خرید های سرالکس فروگسن نام گرفته است اما این بازیکن در اسپانیا و تیم باشگاهی رایو وایکانو عملکرد خوبی داشته است.او وعده داده است که گل و پاس گل های زیادی به نام خود ثبت کند اما او آخرین انتخاب یونایتد خواهد بود و شاید انتقال وی به یونایتد برای ادوودوارد شرم آور باشد.

۱۴) فیلیپه اندرسون ( لاتزیو )

به عنوان یک بازیکن کامل او بسیار با استعداد است این بازیکن برزیلی با سرعتی که در پیش گرفته است به زودی به عنوان یکی از بازیکنان خوب اروپا خود را معرفی خواهد کرد.او می تواند در پست هافبک هجومی و جناحین بازی کند.این بازیکن ۲۲ ساله در این فصل توانسته ۵ گل و ۳ پاس گل به نام خود ثبت کند و اگر تیمی وی را به خدمت بگیرد کار بسیار زیرکانه ای انجام داده است گرچه گران به نظر می رسد.

۱۵) ایناکی ویلیامز ( اتلیتیک بیلبائو )

این بازیکن اسپانیایی در این فصل به شدت در حال پیشرفت می باشد و به مانند نیمار در این هفته رقابت های لالیگا یک گل بسیار فوق العاده به ثمر رساند.او کم تجربه است و در بعضی اوقات نا امید کننده ظاهر می شود اما غیرقابل پیش بینی بودنش و سرعتی بودنش می تواند لوییس ون گال را وسوسه کند.گرچه اتلتیک وی را ارزان نخواهد فروخت.

۱۶) آندری یارملنکو ( دیناموکیف )

وی یکی از هدف های اورتون در تابستان گذشته بود.سرعت یارملنکو و چشم داشتن به گلزنی همچنین باهوش بودنش می تواند یک گزینه خوب برای لیگ برتر به حساب آید و ممکن است نسبت به دیگر بازیکنان این لیست ارزان تر باشد.

۱۷) لروی سانه ( شالکه )

پس از عملکرد های بسیار خوب وی در شالکه باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب وی علاقه مند هستند و تصور می شود که لیورپول به شدت به دنبال جذب وی باشد.سانه نشان داده است که هم می تواند در هافبک هجومی و هم در دو جناح بازی کند وی در ۱۹ سالگی تا به اینجای فصل توانسته ۵ گل به ثمر برساند.با حضور آنتونی مارشال و ممفیس دیپای شاید نیاز باشد که منچستر یونایتد صبر کند و ببیند که وی چه مقدار می تواند پیشرفت کند.

۱۸) ادن هازارد ( چلسی )

شایعاتی وجود دارد که باشگاه هایی هستند که به دنبال جذب وی می باشند.وی در این فصل به شدت افت کرده است و نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان بدهد اما توانایی های وی بلامنازع می باشد.او سریع , دو پا و می تواند در یک لحظه جریان بازی را عوض کند.یونایتد بعید به نظر می رسد به جذب او علاقه ای نشان بدهد اما این انتقال می تواند هم برای یونایتد و هم برای هازارد مثمر ثمر باشد.

۱۹) نیکولاس گایتان ( بنفیکا )

این بازیکن ۲۷ ساله در این چند سال به شدت در روزنامه های انگلیسی نامش برده می شود و این شایعه وجود داشت که منچستر یونایتد در تابستان گذشته برای جذب وی با ۲۸ میلیون پوند به توافق رسیده است.او با سرعتی که دارد همیشه برای مدافعان خطرناک بوده است اما تا به اکنون هیچ علاقه ای یونایتد نسبت به این بازیکن نشان نداده است.

۲۰) آنتوین گریزمان ( اتلتیکو مادرید )

بدون هیچ شکی باید گفت که گریزمان خیلی زود خود را در لالیگا نشان داد.او سرعتی بسیار بالا دارد و در یک لحظه پاس های کلیدی می دهد او در این فصل ۶ گل و ۴ پاس گل در ۱۵ مسابقه به نام خود ثبت کرده است.اما بسیار بعید به نظر می رسد که ارزان فروخته شود!

۴۹۴۳۲۱۱۷۹-۴۸۱۶۵۳

 

۰ Comments