جایگزین مسیر

۳ بازیکن که میتوانند باعث بازگشت یونایتد شوند

by | اسفند , ۲۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

این فصل از رقابت ها فصل دلنشینی برای شیاطین سرخ و دیوید مویز نبوده است ولی این برد آسان ۳-۰ شیاطین در برابر وستبروم میتواند نشانی از بازگشت منچستریونایتد به لیگ باشد. هرچند ممکن است کمی دیر باشد ولی شاید همین بازگشت کار شیاطین را راه بیندازد. در این میان بازیکنانی بوده اند که در این مدت حضوری درخشان داشته اند که میتوانند از اینجا به بعد به شیاطین در بازگشت کمک کنند. این بازیکنان میتوانند کاتالیست بازگشت سریع شیاطین شوند:

۳- دنی ولبک :

 file (2)بیایید رو راست باشیم درست است که ولبک همیشه خوب نبوده و ۱۰۰ درصد رضایت بخش نبوده ولی در فصلی که به جام جهانی ختم میشود باید سعی کنیم تا از بازیکنان جوان تیم حمایت کنیم. و تنها حمایت کردن از او برای بازی در تیم ملی در شبکه های اجتماعی کافی نیست.

دنی ولبک موفق شده در ۹ بازی اخیر خودش برای شیاطین سرخ ۷ گل به ثمر برساند و چه کسی میتواند این موضوع را کتمان کند!؟ آیا با توجه به اینکه فن پرسی فرم مناسبی ندارد میشود انتظار داشت که ولبک در ادامه ی فصل از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد؟ بله. با توجه به بازی که ولبک در بازی که به عنوان بازیکن تعویضی انجام داد او نشان داد که موتور گلزنی اش روشن شده و این موضوع میتواند به نفع شیاطین باشد.

۲- مارونه فلینی:

file (1)فلینی در ابتدای فصل با مصدومیت مچ دست مواجه شد و این شروع فصل را برای او خراب کرد. فلینی هم مانند ولبک با انتقاد های زیادی مواجه شده و این موضوع تنها در زمانی که او ۹ بازی برای یونایتد انجام داده کمی خارج از انصاف است. بازی خوب او در بازی قبل جوابی بود برای منتقدان او.  تکل های دقیق و کنترل بهتر توپ توسط فلینی در بازی اخیر نشان داد که او میتواند برای تقویت قوای خط میانی منچستریونایتد مفید واقع شود.از او میتوان در برابر لیورپول و منچسترسیتی به عنوان نیروی تقویتی خط هافبک شیاطین سرخ استفاده کرد.اکنون زمان آن رسیده که فلینی نشان دهد که ۲۷ میلیون پوند ارزش دارد. هرچه فلینی زودتر خودش را اثبات کند زودتر میتواند از شر لقب “خرید عجولانه” خلاص شود. بازی خوب او در روز شنبه نشان داد که او میتواند قدمی مثبت برای ترکیب منچستریونایتد باشد. 
۱- فیل جونز:

fileدر این فصل دیوید مویز بارها خط دفاعی منچستریونایتد را تغییر داده و با توجه به خروج نمانیا ویدیچ در پایان فصل و خداحافظی احتمالی ریو فردیناند در آینده نزدیک به نظر میرسد که ما از این به بعد فیل جونز را بیشتر در ترکیب شیاطین خواهیم دید.دیوید مویز به دنبال پیدا کردن زوج مدافعی است که بتواند میانه خط دفاعی شیاطین سرخ را مانند سالهای دور بار دیگر مستحکم بنا کند. در این فصل عدم دفاع خوب بازیکنان شیاطین سرخ برای آنها سنگین تمام شده به خصوص در دقایق پایانی بازی ها مانند بازی با سوتهمپتون و فولهام در اولدترافورد و بازی با کاردیف در زمین حریف.هر دفعه که فیل جونز در ترکیب شیاطین قرار گرفته همه را تحت تاثیر قرار داده است و از بهترین بازی های او میتوان به برد منچستریونایتد در برابر آرسنال در ماه نوامبر اشاره کرد. علاوه بر آن بازی او در روز شنبه در برابر وستبروم نیز قابل تحسین بود. منچستریونایتد توانست دروازه خودش را بسته نگه دارد و فیل جونز نیز با ضربه سری توانست اولین گل را به ثمر برساند.در اواخر فصل قبل سر الکس فرگوسن درباره فیل جونز اینگونه بیان کرد که او پتانسیل فوق العاده ای دارد و میتواند روزی برترین بازیکن لیگ برتر شود. با در نظر گرفتن بازی درخشان فیل در شنبه گذشته میتوان نام او را به عنوان جوانی نوشت که میتواند جای دیوار دفاعی مستحکم یونایتد در سالهای اخیر یعنی نمانیا ویدیچ و فردیناند را پر کند.به نظر میرسد لقبی که فرگی برای جونز انتخاب کرده بود کم کم دارد رنگ واقعیت بر خودش میگیرد.
اگر اطلاعیه سایت را نخوانده اید حتما آن را مطالعه کنید. توجه کنید که باید پس از ثبت نام دوباره در نظرسنجی شرکت کنید.

۰ Comments