جایگزین مسیر

۵ لباس منچستریونایتد – بدترین ها

by | تیر , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

پیش تر  ۵ لباس برتر تاریخ منچستریونایتد را به شما معرفی کردیم که میتوانید در این پست( کلیک کنید) آن ها را مشاهده کنید. حال نوبت به بدترین لباس های منچستریونایتد رسیده است.

۵- پیراهن اول فصل ۲۰۰۴- ۲۰۰۶MANCHESTER, ENGLAND - DECEMBER 26:  Ryan Giggs of Manchester United celebrates his goal against Bolton Wanderers during the Barclays Premiership match between Manchester United and Bolton Wanderers at Old Trafford on December 26, 2004 in Manchester, England. (Photo by Alex Livesey/Getty Images)

نماد بزرگ #Vodafone در وسط پیراهن منچستریونایتد نقش بسته بود. هواداران منچستریونایتد هیچ خاطره ی خوبی با این پیراهن ندارند. یونایتد با این لباس برای دو سال متوالی نتوانست هیچ جامی را به دست بیاورد و در فصل بعد از آن با لباسی که در برترین ها به عنوان شماره ی ۵ معرفی شد یونایتد بالاخره توانست از این طلسم فرار کند. رنگ سفید در کنار یقه و روی آستین ها از لباس های تیم های ملی در #یورو ۲۰۰۴ الگو برداری شده بود ولی این لباس به یکی از لباس های زیبا و موفق دوران منچستریونایتد تبدیل نشد. شاید این پیراهن بیش از هرچیز هواداران شیاطین سرخ را به یاد روود #فن-نیستلروی بیندازد شاید تنها خاطره ی خوش در این لباس شادی های گل ماشین گلزنی بوده باشد.

۴ – پیراهن سوم فصل ۲۰۰۱ – ۲۰۰۲25 Nov 2001:  Paul Scholes of Manchester United celebrates opening the scoring during the FA Barclaycard Premiership match against Arsenal played at Highbury, in London. Arsenal won the match 3-1. \ Mandatory Credit: Phil Cole /Allsport

پیراهن #طلایی رنگ شیاطین سرخ شاید یکی از معروف ترین لباس های این تیم بوده باشد و آن هم به دلیل طراحی جالب آن بود. این پیراهن دو طرفه بود و در حقیقت در داخل پیراهن دوم منچستریونایتد نقش بسته بود.(پیراهن دوم سفید بود و وقتی آن را زیر و رو میکردند تبدیل به این لباس میشد). هر دو طرف این لباس با شورت ورزشی سیاه پوشیده میشد. ولی یونایتدی ها خاطرات خوشی با این پیراهن جالب ندارند. این پیراهن در #هایبوری (ورزشگاه سابق #آرسنال)  استفاده شد جایی که دو اشتباه از فابین #بارتز باعث شد تا یونایتد ۳ بر ۱ به آرسنال بازی را واگذار کند. 

۳ – پیراهن اول فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱MANCHESTER, ENGLAND - DECEMBER 26:  Michael Carrick of Manchester United is challenged by Steed Malbranque of Sunderland during the Barclays Premier League match between Manchester United and Sunderland at Old Trafford on December 26, 2010 in Manchester, England. (Photo by Ian Walton/Getty Images)

پیراهن این فصل یونایتد از لباس های زیبای  یونایتد فاصله ی زیادی داشت.پیراهنی با یقه ی تا شده که در اولین حضور #AON بر روی پیراهن منچستریونایتد طراحی شده بود زیاد به دل هواداران نمی نشست.ولی این پیراهن خاطرات خوبی را برای شیاطین رقم زد. یونایتد توانست در فصل ۲۰۱۱ با این لباس قهرمانی را از چلسی پس بگیرد ولی این قهرمانی در فصل بعد از دست رفت.

 

 

 

۲- پیراهن دوم فصل ۱۹۹۲-۱۹۹۳

شاید یکی از بدترین طراحی هایی که برای لباس منچستریونایتد انجام شده بود و به سختی میتوان گزینه های دیگری در برابر این لباس پیدا کرد. این لباس اولین طراحی شرکت #Umbro برای لباس دوم شیاطین سرخ بود. این شرکت توانسته بود در مزایده شرکت #آدیداس را شکست دهد و لباس شیاطین سرخ را طراحی کند. لباس با رنگ آبی تیره  با طرحی مانند پوست پلنگ و همچینین لوگوی باشگاه در سمت پیراهن جلوه ی پیراهن را به کلی از بین برده بود. قطعا پیراهن های بد زیادی در طول تاریخ توسط یونایتد پوشیده شده بود ولی این پیراهن… قطعا یکی از #بدترین های این مجموعه است.

 

 

۱- پیراهن خارج از خانه فصل ۱۹۹۵-۱۹۹۶SOUTHAMPTON - APRIL 13:  Matthew Le Tissier of Southampton shoots at goal as Ryan Giggs of Manchester United makes a challenge during the FA Carling Premiership match between Southampton and Manchester United held on April 13, 1996 at The Dell, in Southampton, England. Southampton won the match 3-1. (Photo by Shaun Botterill/Getty Images)

#جنجالی ترین لباسی که تا کنون منچستریونایتد بر تن کرده این پیراهن است. از نمونه های جالب و جنجالی این پیراهن میتوان به اتفاقی که در بازی در برابر سوتهمپتون در ورزشگاه #Dell این فصل رخ داد اشاره کرد. یونایتد با ۳ گل از حریف عقب اقتاده آن هم در یک نیمه. و فرگوسن از عملکرد بازیکنانش ناراحت نبود و با بیان اینکه بازیکنانش در این لباس خاکستری با طراحی وحشتناک نمی توانند یکدیگر را در زمین ببینن و تیم را مجبور کرد تا بین دو نیمه لباس های خودشان را عوض کنند و با لباس دیگری نیمه دوم را به بازی بپردازند. یونایتد این بازی را ۳ بر ۱ واگذار کرد و این پیراهن  دیگر هرگز استفاده نشد تا یکی از جالب ترین خاطرات لباس های شیاطین را به خودش اختصاص دهد.(عکس پست نیز مربوط به همین لباس است)

 

توجه : مترجم هیچگونه سلیقه ی شخصی در انتخاب این لباس ها استفاده نکرده و تماما ترجمه ی مقاله ی اصلی بوده است.

[highlight]به نظر شما کدامیک از این لباس ها بدترین طراحی و یا بدترین خاطرات یونایتد را رقم زده است؟[/highlight]

۰ Comments