جایگزین مسیر

دنی فن د بیک؛ بیستمین بازیکنی که در اولین بازی لیگ برتری خود برای منچستریونایتد موفق به گلزنی می‌شود

by | شهریور , ۳۱ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – دنی فن د بیک به ۲۰ امین بازیکنی تبدیل شد که در اولین بازی خود برای منچستریونایتد موفق به گلزنی می‌شود. او تک گل یونایتد را در شکست ۳-۱ مقابل کریستال پالاس در الدترافورد به ثمر رساند.

منچستریونایتد شروع ناامید کننده‌ای در این فصل لیگ برتر داشت و شاید تنها نکته مثبت بازی، گلزنی دنی فن د بیک بود که بازی را ۲-۱ کرد و امید شیاطین سرخ را برای کامبک زنده کرد ولی دقایقی بعد ویلفرد زاها تیر خلاص را زد و باعث پیروزی ۳-۱ پالاس در الدترافورد شد.

با این گل هافبک هلندی، او به لیست بازیکنانی پیوست که از فصل ۱۹۹۲ در اولین بازی خود در لیگ برتر با لباس یونایتد گلزنی می‌کنند. آخرین فرد پیش از فن د بیک، دنیل جیمز بود که فصل گذشته در بازی اول خود مقابل چلسی گلزنی کرد و به این لیست پیوسته بود.

از بازیکنان فعلی شیاطین سرخ آنتونی مارسیال مقابل لیورپول و مارکوس راشفورد مقابل آرسنال در فصل ۲۰۱۵/۱۶ بازیکنانی بودند که توانستند در اولین بازی لیگ برتری خود با لباس یونایتد گلزنی کنند.

اوله گونار سولسشائر سرمربی فعلی منچستریونایتد نیز از جمله بازیکنانی بوده است که در این لیست حضور دارد. او سال ۱۹۹۶  شش دقیقه پس از به زمین آمدن در تساوی ۲-۲ مقابل بلکبرن توانست گلزنی کند.

لیست بازیکنانی که در اولین بازی خود با لباس منچستریونایتد در لیگ برتر موفق به گلزنی شدند:

مارک هیوز در مقابل شفیلدیونایتد؛ فصل ۱۹۹۲/۹۳ – پل اسکولز در مقابل ایپسویچ؛ فصل ۱۹۹۴/۹۵ – اوله گونار سوسشائر در مقابل بلکبرن؛ فصل ۱۹۹۶/۹۷ – رود فن نیستلروی در مقابل فولام؛ فصل ۲۰۰۱/۰۲ – لوییس ساها در مقابل ساوثهمپتون؛ فصل ۲۰۰۳/۰۴ – گابریل هاینزه در مقابل بولتون؛ فصل ۲۰۰۴/۰۵ – جوزپه روسی در مقابل ساندرلند؛ فصل ۲۰۰۵/۰۶ – کریس ایگلز در مقابل اورتون؛ فصل ۲۰۰۶/۰۷ – دنی ولبک در مقابل استوک سیتی؛ فصل ۲۰۰۸/۰۹ – فدریکو ماکدا در مقابل آستون ویلا؛ فصل ۲۰۰۸/۰۸ – الکساندر بوتنر در مقابل ویگان اتلتیک؛ فصل ۲۰۱۲/۱۳ – نیک پاول در مقابل ویگان اتلتیک؛ فصل ۲۰۱۲/۱۳ – جیمز ویلسون در مقابل هال سیتی؛ فصل ۲۰۱۳/۱۴ – آنتونی مارسیال در مقابل لیورپول؛ فصل ۲۰۱۵/۱۶ – مارکوس راشفورد در مقابل آرسنال؛ فصل ۲۰۱۵/۱۶ – زلاتان ابراهیموویچ در مقابل ساوثهمپتون؛ فصل ۲۰۱۶/۱۷ – جاش هَروپ در مقابل کریستال پالاس؛ فصل ۲۰۱۶/۱۷ – روملو لوکاکو در مقابل وستهم؛ فصل ۲۰۱۷/۱۸ – دنیل جیمز در مقابل چلسی؛ فصل ۲۰۱۸/۱۹ – دنی فن د بیک در مقابل کریستال پالاس؛ فصل ۲۰۱۹/۲۰

۰ Comments