جایگزین مسیر

یونایتد خواهان ستاره ناراضی بایرن

by | اردیبهشت , ۱۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران.

به گزارش روزنامه بیلد ستاره خوش تکنیک بایرن مونیخ که مد نظر شیاطین سرخ هست از کم بازی کردن ناراضی است و احتمال خروج او بسیار است.

ماریو گوتزه از وضعیت کنونی خود خوشحال نیست چرا که او دقایق کمی را بازی کرده است و از جمله بازیکنانی است که گواردیولا به کارشان نمی گیرد و این موضوع باعث نگرانی او درباره ی اینده فوتبال اش و حضور در جام جهانی همراه با المان شده است.

روزنامه بیلد در گفت و گوی کوتاه با او در مورد وضعیتش در بایرن مونیخ سوال کرد و از او پرسید که به خاطر کم بازی کردن ناراحت هستی یا خیر که گوتزه چنین گفت:

“البته که ناراحتم.امیدوارم مربی به من اعتماد کنم تا بتوانم از ابتدا بازی کنم در این صورت من نا امید خواهم شد و احتمال دارد به فکر چاره ای برای این شرایط باشم.”

همان گونه که مشخص است او نیز مانند کروس با تیم بایرن به مشکل خورده است.

در هفته های گذشته روزنامه های المانی مدعی شدند یونایتد می خواهد برای گوتزه پیشنهاد چهل میلیون یورویی ارائه دهد که خیلی جدی گرفته نشد اما با این صحبت ها به نظر می اید سران یونایتد در جریان این شرایط بوده اند و می خواهند او را به اولدترافورد بیاورند.

چندی پیش اسکای مدعی شد یونایتد می خواست سال پیش او را به خدمت بگیرد اما او به بایرن پیوست و در صورت ادامه این شرایط او به یونایتد می رود.

۰ Comments