جایگزین مسیر

اسکولز:تور تابستانی یونایتد را تست خواهد کرد

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

اسطوره ی منچستریونایتد مدعی شد تور تابستانی در آمریکا برای یونایتد و هواداران لذت بخش خواهد بود . ون خال و تیمش آمادگی خود را نشان خواهند داد.

شیاطین سرخ اواخر این ماه به آمریکا پرواز می کنند تا همان طور که برنامه ریزی شده در جام بین المللی قهرمانان در برابر تیم های آ.اس رم, اینتر میلان و رئال مادرید مسابقه دهند.

و اسکولز می گوید که این مسابقات آزمایش هایی هستند که مردان لوئیس فن خال از آن لذت خواهند برد.

اسکولز به Manutd.com گفت:

“فکر می کنم که بازیکنان بازی در برابر تیم های سطح بالا را ترچیح می دهند. سرمربی و اعضای کادر فنی می خواهند تا جای ممکن از بیشترین تعداد بازیکنان استفاده کنند تا مطمئن شوند که آن ها برای اولین بازی فصل آماده اند و قطعا بازی در برابر بعضی از این تیم ها به بازیکنان کمک می کند تا این کار را انجام دهند.”

اسکولز, یک کهنه کار از تور پیش فصل در تالاب [آمریکا], اوایل سال در ایالات متحده بود تا تور 2014 را راه اندازی کند, و می گوید که علاقه به فوتبال و یونایتد همیشه در حال افزایش است.
او اضافه کرد:

“فوتبال در آمریکا همیشه در حال بزرگتر شدن است. ما 8 میلیون طرفدار در آن جا داریم و شما نمی توانید از 8 تیم بزرگتر از تیم های فعلی بخواهید که در این تورنمنت شرکت کنند. این برای هواداران فوق العاده است که از فاصله ای نزدیکتر آن ها را ببینند و تمرینات و بازی ما را تماشا کنند.”

۰ Comments