جایگزین مسیر

آخرین اخبار و شایعات پیرامون باشگاه

by | مرداد , ۲ , ۱۳۹۲

شایعات و خبرها حول و حوش هدف های یونایتد در پنجره نقل و انتقالات ادامه دارد و در تازه ترین اخبار اسامی بازیکنانی همچون فابرگاس, فلاینی و رئوس و برخی بازیکنان دیگر در صدر اخبار مربوط به باشگاه قرار دارند.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – گفته می شود منچستر یونایتد آخرین تلاش خود برای به خدمت گرفتن سسک فابرگاس را در پیش گرفته و پیشنهادی 35 میلیون پوندی به سران بارسلونا ارائه کرده است. در همین راستا خبرهای منتشر شده حاکی از این مطلب که سسک فابرگاس حاضر به همراهی تیم خود در تور پیش فصل نشده است و به دلیل تغییر مربی بارسلونا و به کار آمدن جراردو مارتینو آرژانتینی نگران آینده خود در باشگاه است.

.

uid_4645bd5acdccc420b2348b09d153e4ff1374605391730_width_996_play_0_pos_0_gs_0_height_561

.

در همین حین که تلاش ها برای به خدمت گرفتن فابرگاس از سوی منچستریونایتد ادامه دارد, برخی خبرگزاری ها, اخباری منتشر کرده اند مبنی بر اینکه یونایتد در صورت شکست در نهایی کردن انتقال فابرگاس, تمرکز خود را بر روی گزینه های دیگر خواهد گذاشت.

یکی از این بازیکنانی که نام او دوباره مطرح شده است ماروئن فلاینی می باشد. مویس قصد دارد در هفته جاری پیشنهادی 22 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن این بازیکن بلژیکی به اورتون ارائه کند.

این مربی اسکاتلندی قصد دارد خط هافبک تیمش را تقویت کند و در همین راستا او می خواهد فلاینی را که زمانی در سال 2008 برای اورتون با قیمت 15 میلیون پوند از استاندارد لیژ خرید, این بار به یونایتد بیاورد.

.

Germany Press Conference - UEFA EURO 2012

.

اما این دو تنها بازیکنانی نیستند که با انتقال به یونایتد لینک شده اند. بر اساس برخی گزارش ها منچستریونایتد قصد دارد مارکو رئوس هافبک بورسیا دورتموند را نیز به خدمت بگیرد.

این بازیکن 24 ساله هم می تواند در پست وینگر بازی کند و هم می تواند به عنوان هافک هجومی به میدان رود. او در رقابت های لیگ قهرمانان فصل گذشته, به بورسیا دورتموند کمک کرد تا به فینال این رقابت ها برسد. اسپورت دیرکت نیوز با انتشار این خبر, مدعی شده است که مویس تمایل درد تا این هافبک را به تیم خود بیاورد.

.

Cabaye

.

 دیگر بازیکنی که اخیرا دوباره با یونایتد لینک شده است یوهان کابایه می باشد. گفته می شود یونایتد می تواند با مبلغی حول و حوش 15 میلیون پوند این بازیکن ملی پوش فرانسوی را به خدمت بگیرد. او فصل سختی با نیوکاسل پشت سر گذاشت و چندی قبل در مصاحبه ای تمایل خود به پیوستن به یونایتد را اینگونه ابراز کرد:

“من مدت طولانی می شود که این باشگاه(یونایتد) را دوست دارم, من عملکرد آنها را می پسندم. سرمربی آنها از باشگاه جدا شده ولی آنها جانشین خوبی برگزیده اند و او عملکرد خوبی در اورتون داشته است. بازی کردن در یونایتد چالشی جالب خواهد بود اما این موضوعی نیست که من تمرکز خود را بر روی آن بگذارم و من هنوز در نیو کاسل هستم.”

کابایه دو سال قبل, فصل بی نظیری را به همراه نیوکاسل در اولین سال حضورش در لیگ برتر گذراند ولی در فصل گذشته عملکرد تاثیرگذاری در این تیم شمال شرق انگلستان از خود نشان نداد. این هافبک فرانسوی 11 گل و 11 پاس گل در 73 حضورش برای نیوکاسل در کارنامه خود دارد.

.

article-2375342-1AEDB462000005DC-930_306x423

.

 گزینه دیگر مویس در صورت شکست در خرید فابرگاس, بازیکن رئال مادرید لوکا مودریچ می باشد, بازیکنی که قبل از پیوستن به رئال تجربه کافی حضور در لیگ برتر به همراه تاتنهام دارد. سرآلکس فرگوسن نیز مدت ها قبل علاقه متد به جذب این بازیکن بود ولی او در نهایت به رئال مادرید پیوست و سال گذشته او عملکرد خوبی در این تیم اسپانیایی داشت.

با جدایی خوزه مورینیو و آمدن کارلو آنجلوتی احتمال دارد این مربی جدید علاقه مند به گرفتن بازیکنان دیگری باشد و این بازیکن کروات نگران از فرصتی که به او برای حضور در میدان داده می شود, باشد. در صورتی که مودریچ قصد خروج از رئال را داشته باشد, قطعا یونایتد یکی از مشتریان این بازیکن می باشد.

مویس در مصاحبه های خود اذعان داشته است که خط هافبک تیم نیاز به تقویت دارد و با وجود بازنشستگی پل اسکولز, بیماری درن فلتچر و عملکرد ضعیف اندرسون نیاز به یک هافبک درجه یک در تیم احساس می شود.

مایکل کریک در فصل گذشته عملکرد بی نظیری داشت ولی مویس برای اطمینان از خط هافبک خود و داشتن بازیکنی جایگزین در صورت مصدومیت کریک قصد دارد بازیکنی را به خدمت بگیرد.

.

Tottenham Hotspur v Fulham - Premier League

.

در خبری دیگر گفته می شود یونایتد پیشنهادی 70 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن گرت بیل آماده کرده است. گفته می شود گلیزرها 100 میلیون پوند برای خریدهای جدید باشگاه کنار گذاشته اند تا مویس فابرگاس و بیل را به خدمت بگیرند. چندی قبل آندره ویلاش بواش گفت که انتظار دارد گرت بیل در باشگاه بماند ولی خبرهایی از تمایل این بازیکن به جدایی از تاتنهام شنیده شد.

با اینکه کارلو آنجلوتی اظهار کرده است که نیازی به خرید بیل ندارد ولی یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازیکن ولزی باید با رئال مادرید به رقابت بپردازد. باید دید یونایتد برای خرید این بازیکن سال لیگ برتر در فصل گذشته پیشنهاد خود را تا چه اندازه بالا می برد.

.

article-2375342-1AEDB4CA000005DC-19_634x365

.

بازیکن دیگری که چندی قبل صحبت ها پیرامون او بسیار بود کریستیانو رونالدو می باشد, در یک ماه گذشته خبرهایی منتشر شد با این مضمون که رونالدو یک روز قبل از بازی قدردانی ریو به یونایتد ملحق خواهد شد.

ولی اکنون پس از صحبت های اخیر فلورنتینو پرز , خود رونالدو و خبرهایی که درباره فروش منزل او در چشایر منتشر شد, احتمالات درباره بازگشت این بازیکن به یونایتد کم رنگ شده است. ولی تصمیم گیری در این ارتباط هنوز زود است و باید منتظر ماند چرا که در صورت رفتن بیل به رئال ممکن است برخی بازیکنان مانند کریستیانو رونالدو یا آنخل دی ماریا به دلیل نگرانی درباره حضور در ترکیب ثابت تیم تصمیم به جدایی از باشگاه بگیرند.

منچستریونایتد دیروز در ژاپن در سومین بازی دوستانه خود در تور پیش فصل, به مصاف یوکوهاما مارینوس رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. دیوید مویس در کنفرانس خبری پیش از این بازی در روز دوشنبه به پرسش های خبرنگاران جواب داد و همانطور که بدیهی است, اغلب پرسش ها درباره اهداف باشگاه در پنجره نقل و انتقالات بود.

.

article-2375342-1AF46730000005DC-698_634x407

.

مویس در این کنفرانس در رابطه با خرید فابرگاس گفت: آنطور که من می دانم, اد وودوارد پاسخی دریافت کرده است(به پیشنهاد اول یونایتد). ما پیشنهاد دومی ارائه کرده ایم و اد به جای من به این مسئله رسیدگی می کند.

از مویس درباره روند کند خریدهای باشگاه سوال شد و او اینگونه جواب داد: من فکر می کنم, بالاخره آن روز می رسد, اما زمانی که شما قصد دارید بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرید, باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا موفق شوید.

علاوه بر فابرگاس, یونایتد با خرید بازیکنانی همچون رونالدو و گرت بیل نیز لینک می شود, همچنین شاگردان سابق او لیتون بینز و ماروئن فلاینی در اورتون, هنوز پیشرفتی در هیچ یک از این خبرها مشاهده نشده است و مویس نیز اعتراف می کند که او می داند که چرا برخی هواداران نگران هستند.

“من احساس آنها را می فهمم, اما در باشگاه تغییرات نسبتا زیادی صورت گرفته است. سرمربین دیگری نیز تیم های خود را تغییر داده اند و همه فکر می کنند این تابستان شاید نقل و انتقالات در آخرین روزهای فرصت نقل و انتقالات قطعی شوند.”

” این مسئله ای بوده که من زمانی که به باشگاه آمدم, فکر می کردم. شم باید بیاد داشته باشید که من تنها از اول جولای کارم را شروع کرده ام, بنابراین اگر واقعیت را بخواهید من تا به امروز تنها 3 هفته است که به باشگاه آمده ام.”

“من امیدوارم کارها همینطور رو به جلو پیش برود. در این لحظه من تنها می توانم به شما بگویم که اد وودوارد به سختی تلاش می کند تا بازیکنانی را به خدمت بگیرد. ما امیدواریم که برخی از این بازیکنان هرچه زودتر نهایی شوند.

……

اینک نوبت شما است تا نظر خود را راجع به این بازیکنان اعلام کنید. همانطور که می دانید تنها بازیکنی که باشگاه تایید کرده است به دنبال او است سسک فابرگاس می باشد ولی با توجه به صحبت های دیوید مویس به نظر می رسد بازیکنان دیگری نیز مدنظر باشگاه می باشد. به نظر شما کدام یک از اسامی که در بالا ذکر شد می تواند خرید بعدی یونایتد باشد؟

۰ Comments