جایگزین مسیر

اولین مصاحبه رونالدو پس از بازگشت به منچستریونایتد

by | شهریور , ۱۰ , ۱۴۰۰

کانون هواداران منچستریونایتد – کریستیانو رونالدو پس از 12 سال در انتقالی عجیب و غریب به منچستریونایتد بازگشت.

او اولین مصاحبه خود را پس انتقال به الدترافورد با MUTV داشته است:

خوب، همانطور که می دانید، من دوران فوق العاده ای را در این باشگاه شگفت انگیز سپری کرده ام. من در 18 سالگی به اینجا آمدم و البته بسیار خوشحالم که بعد از 12 سال به خانه برگشتم. من واقعاً خوشحالم و مشتاقانه منتظر شروع اولین بازی خود هستم.

او در مورد سرالکس فرگوسن نیز گفت:

همانطور که همه می دانند، سر الکس نقش اصلی را در امضای قرارداد من با منچستریونایتد در ۱۸ سالگی داشت. زمانی که ما در مقابل منچستریونایتد بازی کردیم را به خاطر دارم.من در اسپورتینگ لیسبون بودم.

برای من، سر الکس فرگوسن در فوتبال مانند پدر من است. او خیلی به من کمک کرد، چیزهای زیادی به من آموخت و البته به نظر من او نقش مهمی را ایفا کرد زیرا ما با هم در ارتباط بودیم.

ما همیشه در تماس هستیم و او فردی باور نکردنی است. من واقعاً او را خیلی دوست دارم. او کلید اصلی برا من بود تا در موقعیتی که هستم قرار گیرم و با منچستریونایتد قرلرداد امضا کنم.

او در ادامه مصاحبه خود نیز اظهار داشت بهترین تصمیم ممکن را با انتقال به منچستریونایتد گرفته است.

کاپیتان تیم ملی پرتغال گفت:

فکر میکنم این[انتقال به منچستریونایتد] بهترین تصمیمی است که من گرفته ام. بله درست است من از یووه به منچستر آمدم ، این یک فصل جدید در زندگی من است.

من بسیار خوشحالم و می خواهم دوباره ادامه دهم، تاریخ سازی کنم، سعی کنم به منچستریونایتد کمک کنم تا نتایج فوق العاده ای کسب کند، جام بیاورد وقهرمان شود، و بهترین ها را بدست آورد.

او همچنین به صحبت در مورد سرمربی نروژی شیاطین سرخ پرداخت و گفت:

خوب ، ما با هم گپ زدیم، اما قطعا من منتظرم تا با او رو در رو صحبت کنم و بدانم که او چه انتظاری دارد.

همانطور که می دانید ، من دو یا سه سال با او [سولشایر] در منچستریونایتد بازی کرده ام، بنابراین رابطه خوبی با او دارم اما اکنون با یک نقش متفاوت، من یک بازیکن هستم و او یک مربی.

رابطه من با او [سولشایر] عالیست و همانطور که قبلاً گفتم، من در منچستر هستم تا به تیم کمک کنم تا نتایج و دستاورد های بزرگی داشته باشد و مربی می تواند تمام و کمال هرطوری که می خواهد روی من حساب کند. بنابراین من کاملا در دسترس هستم.

او در ادامه صحبت ها خود گفت:

هواداران کلید فوتبال هستند. در حال حاضر، تمام ورزشگاه ها پر از تماشاگر است، مانند سال قبل ورزشگاه ها خالی نیستند. هواداران، آنها کلید اصلی هستند و من نیز خوشحالم.

طرفداران منچستریونایتد، آنها خاص هستند، می‌دانم، من به خوبی به خاطر دارم. من می دانم که آنها هنوز سرود من[شعار مخصوص هواداران برای رونالدو] را می خوانند که باعث شده من احساس فوق العاده‌ای داشته باشم و خوشحال تر باشم. قول می دهم که تمام توانایی هایم را در زمین ارائه دهم.

مثل قبل، مثل همیشه این کار را انجام می دهم و تلاش می کنم بهترینِ خود باشم. به تیم کمک کنم تا بتواند گل بزند، پاس گل بدهد، بازی ها را ببرد و امیدوارم آنها[هواداران منچستریونایتد] را ببینم بزودیِ زود.

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بازگشته است و باید منتظر ماند تا بازی ها ملی به پایان رسد تا دوباره او را پس از 12 سال با لباس یونایتد در الدترافورد دید.

۰ Comments