جایگزین مسیر

دخیا سپاسگزار از عکس العمل هواداران

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۳

دیوید دخیا اعتراف می کند که از عکس العمل پر سر و صدا هواداران به عملکرد خارق العاده اش در بازی برابر اورتون یکه خورده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نام دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ از سوی هواداران قدردان الدترافوردی در فضای ورزشگاه بارها پس از واکنش های خارق العاده اش در بازی برابر اورتون طنین انداز شد. اوج نمایش تک نفره دخیا مهار شوت برایان اویدو در دقایق پایانی بازی بود که 3 امتیاز بازی خانگی برابر تافی ها را در منچستر نگه داشت. دخیا پیش از این واکنش نیز شوت لئون عثمان و پنالتی لیتون بینز را مهار کرد.

پس از بازی دخیا به شبکه باشگاه گفت:

این دیدار یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای من در منچستریونایتد بود و من از اینکه چنین واکنش هایی انجام داده ام و تیم به پیروزی رسید, بسیار خوشحال هستم.

صحبت کردن درباره هواداران کار سختی است. زمانی که آنها نام شما را به این شکل صدا می زنند, باورنکردنی است.

من پیش از بازی پنالتی هایی که او(بینز) زده است را نگاه کرده بودم, اما گاهی اوقات شانس هم باید در کنار شما باشد. من تصمیم گرفتم که به سمت راستم شیرجه بزنم و پنالتی را گرفتم. من فکر می کنم تمام مهارهای یک دروازه بان برای او مهم باشد تا تیمش به پیروزی برسد, اما در عین حال فکر می کنم هر 4 نفر خط دفاع هم خیلی خیلی عالی بازی کردند. پدی(مک نیر) سن و سال کمی دارد, اما واقعا با آرامش, مسلط به توپ و مستحکم بازی می کند. من فکر می کنم او در کنار مارکوس(روخو) واقعا مدافعین خوبی هستند.

به نظر من 3 امتیاز این دیدار بسیار حیاتی بود, 3 امتیاز بسیار مهم برای اینکه تیم در جمع 4 تیم برتر قرار بگیرد. ما الان باید به تیم های ملی ملحق بشویم, اما بعد بازی های ملی برمی گردیم و منتظر بازی های بعدی خواهیم بود.

گل های آنخل دی ماریا و رادامل فالکائو پیروزی برابر تافی ها را ارمغان آورد, دخیا نیز به تمجید از این دو بازیکن تازه وارد پرداخته است.

زمانی که ما بازیکنی مثل دی ماریا را به خدمت گرفتیم, تیم از لحاظ روانی وضعیت بهتری در خط حمله پیدا کرده است. او تفاوت را رقم می زند. آنخل بازیکن بی نظیری است و در آینده گل های زیادی می زند. همچنین من امیدوارم این گل شروعی بر گل های بیشمار فالکائو باشد. او گلزنی ذاتی است و ضربات آخر مرگباری دارد. امیدوارم او در آینده گل های بسیار زیادی بزند.

۰ Comments