جایگزین مسیر

در صورت قرار نگرفتن یونایتد در بین چهار تیم برتر 117 میلیون پوند یونایتد خرید می کند

by | بهمن , ۲۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-امشب شبکه ان بی سی در خبری گفت یونایتد در صورت گرفتن یا نگرفتن سهمیه 117 میلیون پوند هزینه می کند یونایتد تا به اینجا از تابستان 67 میلیون خرج کرده اند.

با توجه به بازی های باقی مانده یونایتد احتمال دارد این تیم در مکان پنجم قرار بگیرد یا حتی رتبه پایین تر و این می تواند فصل کابوس باری را برای مویس رقم بزند.

12 هفته بازی های لیگ برتر باقی مانده است و 36 امتیاز دست نخورده و مویس می تواند از این فرصت استفاده کند و جایگاه خود در جدول را تغییر دهد با توجه به قدرت یونایتد این احتمال وجود دارد آنها بازی های باقی مانده خود را با نتیجه خوب به پایان برسانند.

با این حال یونایتد هنوز فرصت جبران دارد که جایگاه اورتون و لیورپول در جدول را بگیرد و حتی می تواند رقیب همشهری خود را نیز جا بگذارد.

یونایتد با حضور در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان حدود 70 میلیون سود داشته است 50 میلیون برای حق پخش تلوزیونی و 20 میلیون دیگر نیز تماشاگران و تبلیغات به آنها تعلق گرفته است می باشد.

می توان گفت اگر یونایتد در پایان فصل در رتبه پنجم قرار بگیرد و در لیگ اروپا حضور داشته باشند و اگر اینطور باشد نسبتا  کم ضرر می کنند آیا آنها به لیگ اروپا می رسند؟

این در حالی می باشد که سایت یونایتد اعلام کرده است که این تیم در دو ماهه دوم سال سود کلانی به دست آورده است.

سران یونایتد موفق شده اند سهام باشگاه در سال 2013 را از 603.57 میلیون پوند به 698 میلیون پوند برسانند.

۰ Comments