جایگزین مسیر

ساوتهمپتون خواهان انتقال قرضی ستاره جوان یونایتد

by | مرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

رونالد کومن, سرمربی ساوتهمپتون قصد دارد وینگر تیم ملی زیر 17 سال انگلستان و منچستریونایتد, دیمیتری میچل را به خدمت بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از درخشش این بازیکن در ترکیب تیم زیر 17 سال که منجر به قهرمانی این تیم در رقابت های جام ملت های اروپا شد و قهرمانی شیاطین سرخ در میلک کاپ, بدون شک کادر مربیگری آکادمی یونایتد درباره این ستاره جوان با فن خال صحبت کرده اند.

4 گلی که میچل در بازی برابر آکادمی گولد به ثمر رساند, منجر به این شده است که توجهات به سوی این وینگر جوان جلب شود و اکنون گزارش ها حاکی از این مطلب است که ساوتهمپتون خواهان به خدمت گرفتن او می باشد.

این بازیکن 17 ساله, تا سال 2016 با یونایتد قرارداد دارد و بدون شک باشگاه قصد دارد قرارداد او را تمدید کند تا مانع از انتقال او به باشگاه دیگری بشود.

میچل وینگری سرعتی و تکنیکی است که می تواند در چند پست بازی کند. هم اکنون ساوتهمپتون خواهان انتقال قرضی او به این تیم می باشد, باشگاه ساوتهمپتون در سال های اخیر با معرفی بازیکنانی همچون گرت بیل, لوک شاو, آلکس اوکسلید چمبرلین و تئو ولکات نشان داده است که تبهر خاصی در معرفی جوانان بااستعداد از آکادمی باشگاه خود دارند.

بدون شک انتقال قرضی به ساوتهمپتون, بهترین اتفاق ممکن برای این بازیکن می تواند باشد, ساوتهمپتون در تابستان امسال بازیکنان اصلی خود را ازدست داده است و میچل می تواند علاوه بر تجربه حضور در لیگ برتر, بازی های زیادی در ترکیب اصلی ساوتهمپتون انجام دهد.

البته شاید عده ای معتقد باشند که او باید در یونایتد بماند و در تیم های زیر 18 سال و 21 سال یونایتد بازی کند. زیرا شاید شرایط طور دیگری رقم بخورد و او نتواند فرصت حضور در ترکیب اصلی ساوتهمپتون را پیدا کند.

۰ Comments