جایگزین مسیر

سولسشائر: از عملکرد پوگبا به عنوان یار تعویضی راضی هستم، بازی‌های فن د بیک از راه خواهند رسید

by | آبان , ۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – سرمربی نروژی به تمجید از عملکرد پوگبا به عنوان یار تعویضی در ۳ بازی مقابل نیوکاسل، پاری سنت ژرمن و چلسی پرداخت.

ملی‌پوش در شروع فصل به صورت فیکس بازی می‌کرد ولی اخیرا در چند بازی پیاپی به عنوان یار تعویضی به میدان رفته و سرمربی به خوبی از عمق ترکیب خود استفاده کرده است.

عملکرد پوگبا در سنت جیمز پارک، پارک دو پرنس و الدترافورد برای اوله گونار سولسشائر چشم گیر بوده است. او در کنفرانس خبری پس از بازی شنبه مقابل چلسی که با نتیجه ۰-۰ همراه بود، به تمجید از عملکرد هافبک ۲۷ ساله خود پرداخت و گفت شاید فیکس بازی دادن او پس از این که با ویروس کرونا سر و کله زده بود، تصمیمی اشتباه از سمت خود بوده است.

اوله به خبرنگاران گفت:

همانطور که می‌دانید، وقتی بازیکن‌های خوبی در اختیار دارید با چالشی شیرین روبرو هستید و همچنین می‌توانید تصمیمات خوبی بگیرید وقتی بازیکنانی بر روی نیمکت دارید که با به زمین آمدنشان بر بازی تاثیر می‌گذارند. فکر می‌کنم پوگبا در هر ۳ بازی این هفته تاثیر بسیار مثبتی گذاشت.
او مدتی بخاطر ویروس کرونا در دسترس نبود. در حال بهتر شدن است و هر چه می‎‌گذرد آماده‎‌تر می‌شود. شاید فیکس کردن او در بازی‌های اول فصل تصمیم اشتباهی بود. او در حال پیشرفت است و هر وقت به زمین آمد، عملکرد خوبی از خود نشان داد.
وقتی از جایگاه دنی فن د بیک و بازی نکردن او در کنفرانس خبری پس از بازی از سولسشائر پرسیده شد، او به اسکای اسپورت گفت:
نگران این مسئله نباشید. او بازی خواهد کرد. انتخاب کسانی که باید بازی کنند آسان و این که چه کسانی نباید بازی کنند، سخت تر است.
سولسشائر در مورد عملکرد زوج مک تامینی-فرد و همچنین عملکرد تیم پس از پیروزی مقابل پاریس در سال ۲۰۱۹ گفت:
فکر می‌کنم اسکات و فرد این هفته عملکرد بسیار خوبی داشتند و خط هافبک ما را در جریان مسابقات خوب کنترل کردند. آنها ترکیب خوبی در کنار یکدیگر شکل می‌دهند و پس از پیروزی در پاریس حس کردیم که به انرژی آنها در بازی‌ها نیاز داریم.
دفعه قبل که پاریس را شکست دادیم، با مشکلات زیادی روبرو شدیم و در اولین بازی به آرسنال باختیم. ۱۲ بازی را گذراندیم و احتمالا لیاقت پیروزی در هیچ کدام را نداشتیم. امروز هم مقابل یک تیم خوب به مشکل خوردیم و یک امتیاز کسب کردیم ولی فکر می‌کنم تیمی که فرصت بیشتری برای پیروزی داشت ما بودیم.

۰ Comments