جایگزین مسیر

سولسشائر برای فصل پیش‌رو جوانان آکادمی را زیر نظر دارد

by | شهریور , ۲۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – اوله گونار سولسشائر می‌گوید که در فصل پیش رو حواسش به آکادمی خواهد بود.

جوانان منچستریونایتد پس از شکست ۲-۰ در مقابل لستر در مسابقات لیگ جوانان، در مسابقات جام حذفی زیر ۲۱ ساله‌ها به پیروزی ۶ بر ۰ در مقابل سالفورد سیتی رسید.

بازی تیم زیر ۱۸ ساله‌ها نیز در مقابل لیورپول به تعویق افتاد و پسران نیل رایان اولین بازی خود را روز شنبه در مقابل بلکبرن انجام خواهند داد.

جوانانی مانند تدن منگی، اثان گالبریث و آنتونی الانگا توانستند در بازی دوستانه مقابل آستون ویلا برای تیم اصلی به میدان روند.

سولسشائر به بازی دادن به جوانان که از سنت‌های باشگاه است تعهد خاصی دارد و حالا پس از بازگشت این جوانان به میدان مسابقه پس از توقفی که به علت بیماری همه‌گیر کرونا ایجاد شده بود، امیدوار است که آن‌ها در فصل پیش‌رو که برنامه بازی‌‍‌ها سنگین و عجیب است به کمک وی آیند.

او در مصاحبه با سایت باشگاه گفت:

تمام آکادمی‌ها کشور باید از این اتفاق هیجان‌زده باشند، زیرا این بچه‌ها فرصت چندین ماهه را برای بازی کردن از دست دادند. پس من از بازگشت خوشحالم. فکر کنم شرایط خوب به نظر می‌رسد و چندین بازیکن با چشم‌انداز جذاب و هیجان انگیز در آکادمی هستند.

اوله در مورد این که این جوانان از حضور میسون گرینوود و برندن ویلیامز در ترکیب اصلی انگیزه می‌گیرند گفت:

امیدوارم و فکر می‌کنم همینطور است. این انگیزه باید همیشه در بازیکنان آکادمی وجود داشته باشد، این که راهی برای رسیدن به تیم اصلی وجود دارد.

ما به عنوان تیم فنی و به عنوان یک باشگاه همیشه به بازیکنان جوان خوب فرصت خواهیم داد اگر در سطوح مختلف بازی کرده و پیشرفت کنند و همچنین در هنگام آماده‌سازی احساس بازی در تیم اصلی را داشته باشند.

امیدوارم تعدادی از این جوانان در طول فصل واقعا پیشرفت کنند و به ترکیب اصلی نزدیک شوند.

۰ Comments