باشگاه منچستریونایتد و کمپانی پپسی امروز قرارداد همکاری منطقه ای چند ساله ای در ناحیه آسیا-پاسفیک منعقد کردند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بر طبق این قرارداد, کمپانی پپسی اسپانسر رسمی نوشیدنی های ملایم منچستریونایتد در تایلند, مالزی, سنگاپور, میانمار, کامبوجیا, لائوس و برونئی می شود.

کمپانی پپسی به طور انحصاری حق استفاده از برند منچستریونایتد در محصولاتش و تبلیغات این محصولات در بازار این کشورها را خواهد داشت. منچستریونایتد مفتخر است که جمعیتی بالغ بر ۳۸ میلیون طرفدار در این ۷ کشور دارد. با همکاری طرفداران منچستریونایتد و کمپانی پپسی این برند موفق و بزرگ, انتظار می رود فرصت های پیشرفت بسیاری مهیا شود و نام منچستریونایتد و پپسی, محبوبیت و سود زیادی به ارمغان آورد.

شرکت پپسی تاریخچه موفقی در زمینه تجاری فوتبال دارد, این شرکت با استفاده از تاثیرگذاری فوتبال و روش های مرتبط و جذاب توانسته است با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. فوتبال ورزش اول در ناحیه جنوب شرق آسیا می باشد و منچستریونایتد, بیشترین محبوبیت را در این منطقه دارا است و به خاطر طرفداران بیشماری که باشگاه یونایتد در این منطقه دارد, اینجا همانند خانه آنها می باشد.

.

.

باشگاه منچستریونایتد در طول تاریخچه ۱۳۵ ساله خود, مبدل به شناخته شده ترین و بزرگترین برند ورزشی دنیا شده است, در طول این دوران ۶۱ جام کسب کرده است و میزان طرفداران خودش در جهان را به ۶۵۹ میلیون نفر رسانده است.

مدیر گروه منچستریونایتد ریچارد آرنولد در این باره گفت: منچستریونایتد و پپسی دو برند مشهور هستند و باشگاه خوشحال است که به عنوان اسپانسر رسمی نوشیدنی های ملایم باشگاه در ۷ کشور در ناحیه آسیا همکاری می کند.

“”هواداران بیشمار ما در این ناحیه و محبوبیت این دو برند در آسیا- پاسفیک تنها می تواند به سود هواداران ما باشد. کمپانی پپسی می داند هواداران ما چه می خواهند و در طول این همکاری این شرکت به آنها محصولاتی هیجان انگیز و مشوق فراهم خواهد نمود تا آنها به باشگاهی که طرفدارش هستند, بیشتر نزدیک شوند.”

“کمپانی پپسی همکاری ایده ال برای منچستریونایتد می باشد زیرا درک بی همتایی از ورزش و فعالیت های تجاری خلاقانه در این زمینه دارد. ما هیجان زده شدیم از اینکه در مهم ترین دوران از تاریخ باشگاه خود با پپسی همکاری خواهیم کرد و به این کمپانی جهانی به عنوان یکی از همکاران ما خوشامد می گوییم.”

مدیر بازاریابی ارشد نوشیدنی های همگانی شرکت پپسی در آسیا-پاسفیک, مصطفی موسی گفت: ورزش زمینه عظیمی را برای شرکت پپسی نمایندگی می کند و ما خوشحالیم از اینکه در ناحیه آسیا-پاسفیک با منچستریونایتد همکاری می کنیم. ترکیب نماد منچستریونایتد  به عنوان یکی از معروف ترین برند های ورزشی دنیا و شرکت پپسی یکی محبوب ترین برند های دنیا, فرصت های جدید هیجان انگیزی را برای مشتریان در سراسر این ناحیه به ارمغان می آورد.”

“این همکاری در راستای طرح “حال را دریاب” شرکت پپسی صورت می گیرد, که در ژانویه سال جاری در ناحیه آسیا-پاسفیک راه اندازی شده است. در این طرح شرکت با بزرگترین نام ها در عرصه ورزش و سرگرمی همکاری می کند, ما تمرکز خود را بر روی مهیا کرده فرصتی برای مشتریان خود برای جشن گرفتن, علاقه و اشتیاق خود برای پپسی و منچستریونایتد گذاشته ایم.”

Comments are closed.