جایگزین مسیر

فاکوندو پلیستری برای تیم زیر ۲۳ ساله های منچستر یونایتد به میدان می رود

by | آبان , ۲ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-دو تیم منچستر یونایتد و اورتون در چارچوب رقابت های زیر ۲۳ ساله ها در ورزشگاه ویلج به مصاف همدیگر خواهند رفت و این در حالی است که تیم اصلی فردا به مصاف چلسی می رود.

سرمربی منچستر یونایتد اوله گنار سولشایر تایید کرده است که خرید تابستانی این تیم یعنی فاکوندو پلیستری امشب در پیراهن تیم زیر ۲۳ ساله های باشگاه اولین بازی خود را انجام خواهد داد.

پلیستری , براندون ویلیامز و مارکوس روخو همگی امشب در ترکیب نیل وود حضور پیدا خواهند کرد و در ورزشگاه لی به مصاف اورتون خواهند رفت.

سولشایر به MUTV گفت:

با مقررات رایجی که وجود دارد این یک تجربه متفاوت است , آنها نمی توانند به پیش مربی بروند , نمی توانند به رختکن بروند تا اینکه آزمایش هایشان تمام شود.کمی پیچیده است اما اگر احتیاط نکنیم و تنهایی تمرین کنند و در رختکن تیم یا تمرینات نباشند برای تیم این شکافیست که عالی نیست.اما امشب چند بازیکن در بازی حضور پیدا می کنند.امشب فاکوندو اولین طعم بازی خود در انگلیس را خواهد چشید , مارکوس روخو بازی می کند زیرا برای به آمادگی بدنی رسیدن نیاز به بازی کردن دارد و براندون نیز بازی می کند , او نیز به دقایقی بازی کردن نیاز دارد.در این فصل کمی بازی کرده است و همینطور برای تیم زیر ۲۱ ساله های انگلیس و همینطور یونایتد اما برای به دست آوردن آمادگی جسمانی باید بازی کنند تا برای هفته آینده آماده شوند.

۰ Comments