جایگزین مسیر

فرگوسن: هیچ مشکلی با فردیناند ندارم

by | آبان , ۲ , ۱۳۹۱

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سرمربی منچستریونایتد پس از آن‌که مدافع تیمش پیراهن ضد نژادپرستی را به تن نکرد بار دیگر اعلام کرد با فردیناند هیچ مشکلی ندارد.
ریو فردیناند پیش از دیدار با استوک سیتی در روز شنبه، پیراهن تبلیغ ضد نژاد پرستی خود را به تن نکرد. این موضوع واکنش الکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ را به دنبال داشت. او اعلام کرده بود از فردیناند انتظار داشته این پیراهن را به تن کند. او این اقدام فردیناند را نا‌امید کننده و خجالت‌آور خواند.

بسیاری کار فردیناند را به توهین‌های نژاد پرستانه جان تری علیه برادر وی مرتبط دانسته‌اند.

به گزارش فارس و به نقل از ساکرنت، فرگوسن در این مورد گفت: صحبت‌هایی که در خصوص فردیناند شده را شنیدم. درک می‌کنم او به چه دلیل این کار را انجام داده‌ است.

با تمام این رخدادها، سرمربی یونایتد تاکید کرده ارتباط او با ریو به هیچ وجه دچار مشکل نشده و قصد دارد گفت‌وگو بر سر تمدید قرارداد با وی را هر چه زودتر آغاز کند تا فردیناند را برای دوازدهمین فصل پیاپی در اولدترافورد نگه داد.

فرگوسن در این مورد گفت: این یک موضوع بسیار ساده است. با ریو صحبت کرده‌ام. البته او معتقد بود باید روز جمعه با او صحبت می‌کردم. به هیچ وجه پیش بینی نمی‌کردم هیچ مشکلی در خصوص پیراهن ضدنژادپرستی رخ بدهد. پیشنهاد من به ریو این است که اتحاد بیش از هر گونه کارهای انفرادی اهمیت دارد. اگر او از کسی ناراحت است و یا از عملکرد دستگاهی شکایت دارد، بهتر است شکایت خود را به فرد مربوطه و دستگاه‌های دارای صلاحیت ببرد. در هر حال باید بگویم که هیچ مشکلی با او ندارم.
ورزش3

۰ Comments