جایگزین مسیر

فوری: دخیا شایعات پرونده رسوایی جنسی را قویا تکذیب کرد.

by | خرداد , ۲۱ , ۱۳۹۵

فوری: دخیا شایعات پرونده رسوایی جنسی را قویا تکذیب کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد

در ساعات گذشته شایعاتی در خصوص پرونده رسوایی جنسی چند بازیکن تیم ملی اسپانیا به سر زبان ها افتاده بود. تنها ساعتی پس از آغاز شایعات، داوید دخیا در کنفرانس خبری ظاهر شد و قویا تمام آنها را کذب خواند.

چند ساعت قبل یکی از روزنامه های اسپانیایی به نام El Diario مدرکی از گزارش پلیس منتشر کرد که فردی ناشناس از چند بازیکن تیم ملی اسپانیا به سبب برخی مسائل غیراخلاقی شکایت کرده است. در این گزارش آمده است که جلسه ای غیر اخلاقی در سال ۲۰۱۲ در هتلی ۵ ستاره در مادرید برگزار شده است و بر اساس گزارش این روزنامه، دخیا و یکی از گردانندگان سایتهای مستهجن پایه ریز آن بوده اند. هر چند خود دخیا در آن مهمانی حضور نداشته است و در واقع متهم به پایه ریزی جلسه شده است.

بر پایه این گزارش دو تن از فوتبالیستهای تیم ملی زیر ۲۱ سال آن موقع اسپانیا، که یکی از آنها ادعا شده مونیان است و هویت دیگری مجهول است، در آن مهمانی حضور داشته اند.  در این میان ادعا شد به سبب این شایعات دخیا مجبور به ترک اردو تیم ملی اسپانیا شده است. اما دخیا در کنفرانس خبری دقایقی قبل به رسانه ها گفت:

 

من نخستین کسی هستم که با شنیدن این داستان شوکه شده ام. این داستان تمام دروغ و کذب است.

اتفاقا این ها به من قدرت می بخشد تا با این تیم بمانم. پرونده اکنون در دستان وکلای من است.

من با تیم ملی کشورم خواهم ماند. من قدرتمند هستم و حمایت هم تیمی هایم را دارم و میخواهم برای {فتح} یورو بجنگم.

هم چنین دخیا در این خصوص ادامه داد:

من در اتاق بودم که این اخبار را شنیدم. می خواستم به خانواده ام بگویم که اینها همه دروغ است و آنها می توانند آرامش خیال داشته باشند.

من خیلی آرام هستم و هیچ مشکلی نیست. همه اینها دروغ است. حرف بیشتری برای گفتن ندارم.

افرادی که مرا می شناسند می دانند که این دروغ است. اکنون ذهن خانواده من در آرامش است.

۰ Comments