جایگزین مسیر

اسکای:منچستریونایتد زلاتان را پیش از یورو به خدمت خواهد گرفت

by | خرداد , ۱۴ , ۱۳۹۵

اسکای:منچستریونایتد زلاتان را پیش از یورو به خدمت خواهد گرفت

پایگاه هواداران منچستریونایتد

منابع اسکای دریافته اند که مدیر اجرایی منچستریونایتد، اد وودوارد با مدیربرنامه های زلاتان  در حال نهایی کردن بندهای قراردادی یک ساله  هستند و مورینیو تصمیم گرفته است این مهاجم سوئدی را به عنوان نخستین خرید به یونایتد بیاورد.

انتظار می رود زلاتان با انتقالی آزاد، پیش از اولین بازی سوئد در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶، در روز ۱۳ ژوئن به منچستریونایتد بپیوندد.

هم چنین منابع اسکای دریافته اند که زلاتان ابراهیموویچ تنها مهاجمی است که مورینیو قصد دارد این تابستان به خدمت بگیرد. مرد پرتغالی قانع شده است مارکوس راشفورد می تواند تاثیر بسزایی در الدترافورد در فصل بعد بگذارد. 

هم چنین مورینیو معتقد است زلاتان خریدی کلیدی در رقابت برای قهرمانی فصل بعد است، هم چنین او می خواهد به راشفورد فرصتهای زیادی بدهد تا به پیشرفت سریعش ادامه دهد.

اسکای دریافته است که مورینیو از نیاز برای ادامه دادن سنت یونایتد در بازی دادن به جوانان در تیم اصلی آگاه است و حتی برای این منظور و اعتماد به راشفورد، از خرید جیمز واردی صرف نظر کرده است. 
مذاکرات بین ایجنت زلاتان و یونایتد پس از پیوستن مورینیو به یونایتد شتاب گرفت و اسکای هفته پیش دریافت که منچستریونایتد تنها باشگاه انگلیسی است که زلاتان انتقال به آن را بررسی خواهد کرد.
هم چنین اسکای دریافته است که مرد سوئدی میخواهد جام لیگ برتر را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند و برای این منظور به یونایتد می پیوندد!

۰ Comments