جایگزین مسیر

لوک شاو:توانزبه همه چیز برای موفقیت در یونایتد دارد

by | دی , ۲۸ , ۱۳۹۶

لوک شاو:توانزبه همه چیز برای موفقیت در یونایتد دارد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – لوک شاو معتقد است اکسل توانزبه میتواند در آینده به یک مدافع مرکزی بسیار خوب برای یونایتد تبدیل شود.

شاو اعلام کرده از عملکرد توانزبه در تمرینات تحت تاثیر قرار گرفته است.این بازیکن آکادمی یونایتد به احتمال زیاد پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی،به صورت قرضی به تیمی دیگر خواهد رفت.

صحبت های شاو با MUTV را با هم میخوانیم:

من فکر میکنم اکسل فوق العاده است.او استعداد بسیار بالایی دارد.او قوی،سریع و بسیار پر انرژیست.او بازی خوانی بسیار خوبی دارد و توپ را خیلی خوب به گردش درمی آورد.در واقع او همه چیز دارد.به نظر من بهترین پست بازی برای او،مدافع مرکزیست.

در بازی مقابل سوانسی(در Carabao Cup )او عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و مرا غافلگیر کرد.من روی نیمکت نشسته بودم و بازی او را تماشا میکردم و به عملکرد فوق العاده اش افتخار میکردم.در آن بازی اسکات(مک تومینای)هم فوق العاده بود.هر دوی آنها شگفت انگیز هستند.آن بازی،اولین بازی توانزبه در این فصل و در مقابل یک تیم بسیار خوب بود.برای من او بهترین بازیکن زمین بود.

ما او را در بازی های زیادی ندیده ایم اما در آینده طرفداران یونایتد استعدادها و مهارت های او را بیشتر خواهند دید.او در حال افزایش اعتماد به نفس خود است.اگر توانزبه شانس بازی پیدا کند کاملا آماده است خودش را اثبات کتد.

۰ Comments