جایگزین مسیر

مایکل کریک در آستانه بازگشت به ترکیب یونایتد

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۳

هافبک باتجربه منچستریونایتد, مایکل کریک در آستانه بازگشت به ترکیب تیم پس از وقفه بازی های ملی قرار دارد. او هم اکنون تمام تلاش خود را می کند تا دوباره به اوج آمادگی جسمانی خود برسد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک باتجربه در اولین روزهای ورود لوئیز فن خال به منچستر مصدوم شد و تاکنون نتوانسته در فصل تازه برای شیاطین سرخ به میدان برود. با این وجود او هم اکنون تمرینات سبک را آغاز کرده و پیشرفت خوبی داشته است.

فن خال درباره شرایط کریک می گوید:

او همچنان آماده نیست, اما در آستانه بازیابی از یک مصدومیت سنگین قرار دارد و به شکل سبکی با تیم دوم در دو روز گذشته به تمرین پرداخته است.

این برنامه برای او طراحی شده است تا برگشتن به شرایط بازی و حضور در میدان برای او آسان تر شود, زیرا او با مصدومیت بدی مواجه شده بود و تا حدودی این ترس وجود دارد که او در بازی پرفشار حضور داشته باشد.

به همین خاطر ما به او این اجازه را دادیم که در دو روز اخیر با تیم دوم تمرین کند. من فکر می کنم پس از وقفه بازی های ملی, او شاید بتواند دقایقی برای ما به میدان برود, اما اکنون نمی توان نظری داد, باید منتظر بمانیم و شرایط او را بررسی کنیم. روند بهبودی او عالی پیش رفته است, بهتر از آنچه ما تصور می کردیم.

۰ Comments