جایگزین مسیر

مدافع بلغاری همچنان در رادار یونایتد قرار دارد

by | فروردین , ۲۵ , ۱۳۹۳

بنا به گزارشات منتشر شده در روزنامه های بلغاری در هفته جاری, منچستریونایتد همچنان عملکرد مدافع وسط 17 ساله اسلاویا سوفیا, استفان ولکو را زیرنظر دارد. این مدافع جوان پیش از این به مدت یک هفته در ماه دسامبر در یونایتد دوره آزمایشی را پشت سرگذاشته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از گزارشاتی که اوایل هفته جاری درباره حضور ولکوف در زسکامسکو روسیه برای دوره ای آزمایشی منتشر شد, اکنون گفته می شود که یونایتد همچنان شدیدا به خرید این بازیکن علاقه مند است. در همین راستا استعدادیاب باشگاه در اروپای شرقی, بودیمیر ویواچیچ پیش از پایان فصل دوباره بازی این ستاره جوان را از نزدیک تماشا کرده است.

ولکوف علی رغم اینکه در ماه دسامبر گذشته تازه 17 ساله شده است, تا به امروز 5 بازی برای تیم زیر 21 سال بلغارستان انجام داده است. او به تازگی پس از پشت سرگذاشتن دو ماه مصدومیت پارگی لیگامنت پا به ترکیب اسلاویا بازگشته است. او تاکنون 22 بازی برای ترکیب اصلی اسلاویا در فصل جاری انجام داده است و تنها یک گل توانسته به ثمر برساند.

در طول زمانی که ولکوف در یونایتد حضور داشت, او با تیم زیر 21 سال یونایتد تمرین کرد و حتی دیداری نیز با نمانیا ویدیچ داشت و این بازیکن صرب تلاش خود را انجام داده بود تا او احساس کند در خانه اش حضور دارد و حتی کادر مربیگری یونایتد به ولکوف برنامه تمرینی نیز داده اند. به همین خاطر, جای تعجب نیست که باشگاه همچنان در تابستان پیش رو نیز به دنبال او باشد و عملکرد ولکوف را زیرنظر گرفته باشد.

۰ Comments