جایگزین مسیر

مصدومیت زانو شاو چندان جدی نیست

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۳

مصدومیت لوک شاو مانع از حضورش در اردوی تیم ملی زیر 21 سال انگلستان در آستانه بازی برابر کرواسی در مرحله حذفی رقابت های جام ملت های اروپا نخواهد شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع چپ جوان در جریان پیروزی 2 بر 1 منچستریونایتد برابر اورتون, به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. پس از این اتفاق بسیاری نگران میزان شدت مصدومیت شاو بودند و اینکه آیا این مدافع جوان می تواند تیم گرت ساوت گیت را در بازی های ملی پیش رو همراهی کند. شاو به تازگی از مصدومیت همسترینگی که مانع از حضورش در ابتدای رقابت های لیگ برتر شده بود, رهایی یافته بود و برخی ها گمان می کردند مصدومیت قبلی او دوباره برگشته است.

شاو درباره مصدومیتش می گوید:

مصدومیت بدی نبود. زانویم بی حس شده بود. 20 دقیقه اول پس از برخوردی که داشتم پایم بی حس شده بود, اما من به بازی ادامه دادم, اما سپس فکر کردم بهتر است قبل از اینکه مصدومیتم شدت یابد, بیرون بیایم.

با دکتر تیم صحبت کردم و همینطور مربی و در نهایت هر دو آنها این تصمیم را گرفتند که بهتر است من به اردوی تیم ملی بروم, زیرا شدت این مصدومیت به حدی نیست که مانع از حضور من در میدان باشد. امیدوارم چند روز دیگر به تمرینات برگردم و دو بازی کامل دیگر انجام دهم.

همانطور که گفتم, من با مربی صحبت کردم و ما در این باره حرف زدیم و به این نتیجه رسیدیم که بهتر است من به اردوی تیم ملی بروم و به تیم زیر 21 سال کمک کنم و دقایقی نیز فرصت بازی پیدا کنم.

شاو از اینکه در دیدار روز یکشنبه تکل او روی پای تونی هیبرت از سوی داور دیدار کوین فریند پنالتی اعلام شده بود, ناراحت بود اما خوشبختانه دخیا توانست به خوبی جهت ضربه لیتون بینز را تشخیص بدهد و مانع از گلزنی تافی ها بشود.

پیروزی بی نظیری بود. من نمی خواهم به این مسئله اشاره کنم که اعلام پنالتی تصمیم بدی بود, اما من احساس نمی کنم که داور تصمیم درست را گرفته باشد. من فکر میکنم به توپ ضربه زدم, اگر شما به تصویر آهسته آن صحنه نگاه کنید, می توانید ببینید که من با توپ تماس داشتم.

“من گند زدم, پنالتی بود, اما دیوید دخیا ممنونم”. من این جمله را بلافاصله بعد بازی توویت کردم تا از او تشکر کنم! او امروز فوق العاده بازی کرد و باعث شد ما به 3 امتیاز بازی برسیم.

در کل بازی خوبی بود, اما برخی مواقع در بازی ها ما باید مالکیت توپ را بیشتر در اختیار خود نگه داریم, اما خیلی راحت توپ را ازدست می دهیم و همین مسئله به قیمت گل خوردن ما تمام می شود. ما می دانیم که می توانیم عملکردی بهتر از بازی امروز به نمایش بگذاریم. اما در کل اصلی ترین مسئله کسب 3 امتیاز بازی بود.

۰ Comments