جایگزین مسیر

منچستر یونایتد برای جذب رایان گراونبرچ وارد رقابت شد

by | آبان , ۸ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-بر اساس گزارش ها , منچستر یونایتد برای جذب بازیکن آژاکس رایان گراونبرچ وارد رقابت با بارسلونا شده است.

گراونبرچ که به تازگی ۱۸ ساله شده است در لیگ هلند ۴ بازی انجام داده و در دو دیدار تیمش در لیگ قهرمانان نیز حضور داشته است.

به گفته میرور , آژاکس خود را برای فروش یک بازیکن دیگر به لیگ برتر آماده می کند.

این نشریه گفته است که در چند ماه گذشته دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس نیز بازی های وی را تماشا کرده اند و به جذب او علاقه نشان داده اند اما به نظر می رسد این هافبک جوان مورد توجه استعدادیاب های یونایتد نیز قرار گرفته است.

گراونبرچ تا سال ۲۰۲۳ با آژاکس قرارداد دارد و این باشگاه آمستردامی به این زودی قصد فروش وی را ندارد اما از علاقه شدید دیگر باشگاه ها به این بازیکن با خبر می باشند.

دونی ون د بیک آخرین نقل و انتقال بین آژاکس و منچستر یونایتد می باشد اما گراونبرچ راه وی را ادامه می دهد؟

به گفته میرور به تازگی این جوان ۱۸ ساله با مینو رایولا قرارداد امضا کرده است.پس از کش و قوس هایی که بین او و منچستر یونایتد به وجود آمده است این خبر می تواند باعث ناراحتی روسای اولدترافورد شود.

رایولا در چند سال اخیر چندین بازیکن به یونایتد منتقل کرده است و هم اکنون نیز مدیر برنامه پل پوگبا و جسی لینگارد می باشد.هنریک مخیتاریان و زلاتان ابراهیموویچ دو بازیکن سابق یونایتد نیز موکل این ایجنت ایتالیایی بودند.

۰ Comments