جایگزین مسیر

منچستر یونایتد – والنسیا : ترکیب یونایتد در اولین بازی خانگی چه خواهد بود؟

by | مرداد , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد – والنسیا اولین بازی خانگی مربی جدید یونایتد – لوییز فن خال – است و این آخرین فرصت آمادگی تیم قبل از شروع لیگ می باشد.

از این بازی به عنوان ” اتحاد دوباره” با الدترفورد و هواداران یاد می شود و دانستن اینکه فن خال برای اولین بازی خود در تئاتر رویاها چه ترکیبی را در نظر گرفته جذاب است.

حدس ما این است که 10 نفر از 11 نفری که در بازی با لیورپول در ترکیب اصلی قرار گرفتند در این بازی نیز از ابتدا در زمین حضور داشته باشند گرچه در آن بازی تغییرات زیادی درنیمه دوم در تیم به وجود آمد.

بی شک در این بازی تمرکز بر روی امادگی جسمانی بازیکنان و تمرین برای هماهنگی بیشتر با سیستم جدید فن خال خواهد بود همچنین این بازی فرصتی برای فن خال است تا بازیکنانی در تور امریکا همراه تیم نبودند را ارزیابی کند.

hi-res-006637b62be935fcbe9496b93d966c2f_crop_exact

یونایتد در دروازه داوید دخیا را خواهد داشت مگر اینکه مربیان یونایتد بخواهند برای  محافظت بیشتر از او در این بازی از شخص دیگری استفاده کنند.

به نظر نمی آید در پست وینگ بک راست انتخاب های زیادی وجود داشته باشد و انتونیو والنسیا بازیکن مورد علاقه مربی برای این پست است البته ممکن است در صورتی که اشلی یانگ در سمت چپ مورد استفاده قرار نگیرد به این پست منتقل شود.

اما در وینگ بک چپ انتخاب های فراوانی وجود دارد. باید منتظر باشیم و ببینیم که فن خال خرید جدید و گران قیمت خود – لوک شاو – را در این پست به بازی خواهد گرفت یا اینکه از ریس جیمز که در تور امریکا همه را شگفت زده کرد استفاده خواهد کرد؟ البته اشلی یانگ هم که در این چند مدت با بازی های خوب بود توجه های زیادی را به جود جلب کرده است جزء گزینه های این پست است. البته حدس ما این است که شاو در ابتدا در زمین قرار بگیرد و در بین دو نیمه اشلی یانگ جانشین او شود

hi-res-a3134f84ff6d4628325b5f924f8543a2_crop_exact

در پست دفاع  نیز انتخاب های نسبتا خوبی وجود دارد و نحوه قرار گرفتن آنها کنار یکدیگر جالب خواهد بود. در تور امریکا جانی اونز ، کریس اسمالینگ و فیل جونز در هر بازی جای خود را در خط دفاعی تغییر میدادند . باید دید فن خال در مرکز دفاع از قدرت توپ گیری اسمالینگ استفاده خواهد کرد یا از بازیسازی اونز؟ تایلر بلکت و مایکل کین نیز از دیگر انتخاب های فن خال در خط دفاعی خواهند بود.

در خط هافبک مارونه فلینی که در تور امریکا همراه تیم حضور نداشت به تیم اضافه شده است گرچه خبر هایی مبنی بر جدایی او از یونایتد شنیده می شود. به نظر می آید در این بازی هم از زوج موفق آندر هررا و دارن فلچر استفاده شود و اگر فلینی در این بازی مورد استفاده قرار نگیرد به نظر می آید دیگر دوران حضورش در یونایتد تمام شده است.

hi-res-e01322728d9b2feb5b3030bbc45b2dbe_crop_exact

در پست شماره ده ماتا مطمئنا اولین انتخاب فن خال خواهد بود. البته ممکن است فن خال بخواهد دقایقی به عدنان یانوزای نیز فرصت بازی بدهد شاید هم بخواهد او را به عنوان یکی از دو مهاجم تیم استفاده کند و اگر مورد دوم اتفاق بیوفتد احتمال به بازی گرفتن شینجی کاگاوا نیز افزایش میابد.

اگر اخبار جدایی خاویر هرناندز صحیح باشند و دنی ولبک نیز از بند مصدومیت رهایی یافته باشد حدس زدن مهاجمان تیم اسان خواهد بود. احتمالا بار دیگر رونی در کنار دنی ولبک قرار خواهد گرفت. انرژی و تلاش دنی ولبک به شدت به فن خال کمک خواهد کرد.

در نیمه دوم احتمالا فن خال از جیمز ویلسونی که در بازی با سیتی در فینال senior cup توانست 4  گل به ثمر برساند استفاده خواهد کرد. تعجب نکنید اگر در انتهای بازی جیمز ویلسون ، عدنان یانوزای و شینجی کاگاوا را در خط حمله یونایتد دیدید.

در زیر ترکیب احتمالی یونایتد در این بازی را مشاهده میکنید

Manchester-United-formation-tactics

۰ Comments