جایگزین مسیر

نخستین مصاحبه ها پس از رسمی شدن قرارداد آقای خاص

by | خرداد , ۷ , ۱۳۹۵

نخستین مصاحبه ها پس از رسمی شدن قرارداد آقای خاص

پایگاه هواداران منچستریونایتد

ژوزه مورینیو ۵۳ ساله پس از کش و قوس های فراوان سرانجام هدایت منچستریونایتد را به عهده گرفت. این قرارداد که به گفته منابع اسکای، بی بی سی و گاردین، دیروز امضا شده بود امروز به صورت رسمی اعلام شد.  با هم نخستین مصاحبه ها پس از رسمی شدن قرارداد آقای خاص را مرور می کنیم.  

اد وودوارد مدیر اجرایی منچستریونایتد در این خصوص گفت:

به سادگی می توان گفت ژوزه بهترین سرمربی در فوتبال امروز است. او جام های زیادی برده است و بازیکنان زیادی را در سرتاسر اروپا تحت تاثیر قرار داده است، و البته، او لیگ برتر را به خوبی می شناسد و در این جا سه جام برنده شده است.

من می خواهم از این فرصت استفاده کنم و به او در منچستریونایتد خوش آمد بگویم. سابقه او در موفقیت برای پیش بردن باشگاه ایده آل است.

همچین ژوزه مورینیو در این رابطه گفت:

تبدیل شدن به سرمربی منچستریونایتد یک افتخار ویژه در فوتبال است. اینجا یک باشگاه شناخته شده و ستایش شده در سرتاسر جهان است. یک جاذبه و علاقه ای در رابطه با آن وجود دارد که هیچ باشگاه دیگری دارای آن نیست.

من همیشه یک حس وابستگی به الدترافورد داشته ام. این {ورزشگاه} تعدادی از مهمترین خاطرات ورزشی مرا در دوران کاری ام میزبانی کرده است و من همواره حس نزدیکی با طرفداران منچستریونایتد داشته ام. من بی صبرانه منتظر این هستم که به عنوان مربی آنها کارم را شروع کنم و از حمایت بی نظیر آن ها در سالهای پیش رو بهره مند شوم.

۰ Comments