جایگزین مسیر

وینگر جوان در تمرینات منچستریونایتد

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۲

به نقل از لندندری سنتینل, وینگر تیم دری سیتی, جاشوا ترسی به طور آزمایشی هفته گذشته در تمرینات منچستریونایتد حضور داشت تا احتمالا به یونایتد ملحق شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 17 ساله مدتی را در کرینگتون با تیم اصلی تمرین کرده است و همچنین قبل از اینکه با مصدومیت کشاله ران به باشگاه خود یعنی دری سیتی برگردد, مدتی نیز به طور آزمایشی در اورتون حضور داشته است.

در شرایطی که بسیاری از ستارگان جوان تیم باشگاه را به طور قرضی یا دائمی ترک کرده اند, جا برای خرید بازیکنان جوان و اضافه شدن آنها به تیم های پایه باز شده است, همچنین چند بازیکن تیم زیر 18 سال نیز احتمالا به تیم زیر 21 سال منتقل خواهد شد و به همین دلایل به نظر می رسد چند بازیکن به تیم زیر 18 سال یونایتد اضافه شوند, جایی که احتمالا ترسی نیز در صورت انتقال به یونایتد باید در آن تیم بازی کند.

یونایتد در طول سال های گذشته چندین بازیکن ایرلندی در ترکیب خود داشته است, بازیکنانی همچون نورمن وایتساید و مدافع مرکزی اصلی فعلی تیم جانی اوانز, به همین خاطر ترسی نیز احتمالا به جمع بازیکنان ایرلندی تاریخ یونایتد اضافه خواهد شد اگر یونایتد قراردادی به او پیشنهاد کند.

۰ Comments