جایگزین مسیر

کلارک به تمجید از بازیکن قرضی یونایتد در بیرمنگهام پرداخت

by | اسفند , ۲۴ , ۱۳۹۲

سرمربی آبی ها, لی کلارک از نمایش بازیکن قرضی یونایتد, تایلر بلاکت در ترکیب بیرمنگهام خوشحال است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لی کلارک معتقد است تایلر بلاکت توانایی های واقعی خودش را در ترکیب بیرمنگهام سیتی به نمایش خواهد گذاشت.

مدافع قرضی منچستریونایتد, تایلر بلاکت شروع خوبی در ترکیب بیرمنگهام در بازی برابر دربی کانتی نداشت.

پل رابینسون و میتچل هانکوکس جلوتر از بلاکت گزینه های کلارک برای دفاع چپ بیرمنگهام محسوب می شدند اما بلاکت در بازی میانه هفته بیرمنگهام برابر برنلی با نمایشی خوب دوباره به ترکیب اصلی تیم برگشت.

سرمربی بیرمنگهام سیتی پس از بازی درباره عملکرد بازیکن جوان قرضی تیمش گفت:

من باید به شما بگم که واقعا از عملکرد تایلر خوشحال شدم, هم در دفاع و هم در حمله, او کارهای بسیار زیادی برای ما در تیم انجام داد.

او در مقام یک دفاع کناری با قد 1 متر و 83 سانتی که دارد, سریع و قوی نیز هست, کاملا بازیکن بی همتایی است.

به احتمال زیاد بازی اول او در بیرمنگهام, به آن شکل که او می خواست, پیش نرفت

او در اوایل بازی یک پنالتی به تیم حریف داد, اما او پسر فوق العاده ای است.

او در زمین تمرین عالی کار می کند, او همیشه از من و مربی ها این سوال را می کند که در زمین تمرین باقی بماند و روی بخش دفاعی بازی خود و کارهای متفاوت دیگری به طور انفرادی کار کند.

شما انتظار دارید که چنین بازیکنانی موفق شوند زیرا شما می بینید که آنها بسیار سخت روی بازی خودشان کار می کنند و تلاش می کنند تا بازیکن بهتری شوند.

به نظر می رسد, بلاکت باید روی پرتاب اوت های خود نیز بیشتر کار کند. چون در نیمه اول دیدار بیرمنگهام با برنلی او در صحنه ای قصد داشت توپ را برای کوپ پرتاب کند اما توپ ازدستش سر خورد و روی زمین افتاد تا لحظه جالبی در بازی رقم بخورد.

کلارک دراین باره با خنده گفت:

ظاهرا من آن لحظه روی سکوها بودم و از آنجا بازی را تماشا می کردم, یکی از مربی ها به من گفت که آیا او می تواند اوت بلندی پرتاب کند؟ و بعد آن اتفاق در عرض چند ثانیه رخ داد, به همین خاطر جواب من به اون مربی این بود: ما حتی مطمئن نیستیم که او بتواند از عهده پرتاب اوت کوتاهی بربیاید!

۰ Comments