جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی اوله گنار سولشایر قبل از بازی با لایپزیش

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-اوله گنار سولشایر عصر امروز قبل از تقابل تیمش مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان در برابر خبرنگاران قرار گرفته و به سوال آنها پاسخ داده است.

سولشایر در مورد اوپامکانو:

همیشه شایعات و گمانه زنی در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر و بازیکنان منچستر یونایتد وجود دارد.نمی خواهم در مورد هر بازیکنی که به او لینک شده ایم صحبتی به میان آورم.اما از آنجایی که در مقابل او بازی خواهیم کرد …بازیکن بسیار خوبی است و می توانیم فردا او را از نزدیک ببینیم.

مک تومنی: هیچ چیز وحشتناکی در مورد ون د بیک وجود ندارد

دونی را هر روز با لبخندی که روی لب دارد می بینید که به تمرینات می آید.مطمئن هستم که دونی به چهره ای تاثیر گذار در این تیم مبدل خواهد شد.به همراه الکس و ادینسون سطح کیفیت رختکن را بالا برده اند.می توانید نحوه بازی الکس در پاریس را مشاهده کنید و بازی هایی که دونی در مدت حضورش در زمین از خود به جای گذاشته است.هیچ چیز وحشتناکی در مورد دونی وجود ندارد.بگذارید در لیگ , در خانه جدیدش و در فصلی که در آن حضور دارد جا بیفتد.

سولشایر در مورد ون د بیک:

وقتی بازیکنان به تیم و لیگ جدیدی منتقل می شوند همیشه نیاز به سازگاری دارند.وقتی دونی در زمین حضور داشته عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است.این در مورد عمق کیفیتی ما در ترکیب است که مسائل زیادی وجود دارد و ما مجبور نیستیم او را در هر بازی به کار بگیریم.همچنین همه چیز مربوط به جاه طلبی ما می باشد.دونی امسال سهم بزرگی در تیم خواهد داشت.می دانم که اکنون موضوع اصلی دونی ون د بیک است.برای برخی از بازیکنان و مفسران ( حاشیه نویسان ) خوب است که کمی تلاش کنند اما نیاز نیست که در سه بازی ابتدایی بازی کنید تا به یک بازیکن ارزشمند در تیم مبدل شوید.او مهم خواهد بود , نگران نباشید.

سولشایر در مورد تهدید از سوی لایپزیش

از وی سوال شد که در تیم مقابل بازیکنی وجود دارد که برای منچستر یونایتد تهدید به شمار برود , سولشایر پاسخ داده:

البته در چند سال گذشته بازی های لاپزیش در اروپا را دنبال کرده ایم.می دانم که جولیان بازیکن تاثیر گزاری است اما سبک آنها همیشه سرعت و فشار بالا است.می توانند به روش های گوناگونی بازی کنند. اما تمرکز ما روی این است که آنها را به دردسر بیندازیم و همچنین مشکلاتی که برای ما ایجاد می کنند را خنثی کنیم.

مک تومنی در مورد برنامه بازی های سنگین تیم

پیش فصل بسیار کمی داشتیم که توسط ویروس اختلالی در روند آماده سازی به وجود آمد.بنابراین بازی ها در روند آماده سازی بدنی به ما کمک می کنند , اکنون در حال مشاهده آن هستیم و همه درگیر به دست آوردن جایگاه خود در تیم و قرار گرفتن در ترکیب اصلی هستند.

سولشایر :کنار گذاشتن بازیکنان کار آسانی نیست

خودم در منچستر یونایتدی حضور داشتم که موفق بود و برای هر پست دو بازیکن در اختیار داشتیم.موفق ترین تیم ها چنین ترکیبی در اختیارشان بوده است که برنده جام ها شده اند.کنار گذاشتن بازیکنان دشوار است اما فشاری احساس نمی کنم.فشار روی نتایج است.شما باید دو , سه , چهار بازی را انجام دهید.این یک مشکل خوب به شمار می رود , ترجیح می دهم بازیکنی به میدان برود ( بازی فردا شب ) که برای لیگ برتر آماده نیستند.

مک تومنی در مورد خط هافبک

زمانی که در میانه میدان به صورت چرخشی با همدیگر بازی می کنیم احساسمان این است که توانایی این را داریم که در کنار یکدیگر حضور پیدا کنیم.هیچ کلیشه ای وجود ندارد که چه بازیکنی با چه بازیکنی دیگری در زمین حضور پیدا می کند.مربی این را به خوبی می داند که برخی از بازیکنان خاص نیاز به استراحت دارند و همگی خوشحالیم که در کنار یکدیگر بازی می کنیم.همه ما در حال سازگاری برای بازی کردن در کنار یکدیگر می باشیم.

وضعیت دشوار و تعادل در خط هافبک , پاسخ سولشایر:

فصلی طولانی در پیش است و از نظر بازیکن در خط هافبک تیم ما بهتر است.بازی قبل دونی , نمانیا .و پل روی نیمکت حضور داشتند , همگی آنها بازیکنان باتجربه بین المللی هستند.آسان نیست.اما در فصل پیش رو بازی های زیادی داریم و همه آنها نقش بزرگی در بازی کردن دارند , هیچکس قادر نیست همگی آنها را با یکدیگر به بازی بگیرد.به صورت تیمی خوب کار می کنند ( منظور فرد و اسکات ) , چند بازی است ؟دو , سه یا چهار ؟ چه کسی در فرم است؟چه کسی نیاز به استراحت دارد؟

سولشایر در مورد آر بی لایپزیش:

آنها در هر فصل بهتر شده اند.خوب کار می کنند و اکنون به دنبال بردن جام ها هستند.یک مربی جوان و جالب دارند که دیدن بازی های آنها دوست داشتنی است.سرگرم کننده است که بازی های آنها را دنبال کنید.

سولشایر در مورد سیستم چرخشی

در شرایط خاصی هستیم.تا پایان فصل هر دو یا سه روز بی وقفه بازی می کنیم.پس از آن یورو و بار دیگر فصل جدید در پیش است.مطمئنا استراحت به هر بازیکنی خوشحال کننده خواهد بود . شما نمی خواهید بازیکنان را بیش از حد در فشار قرار دهید زیرا خطر مصدومیت وجود دارد.برای هر انسانی این یک فصل بزرگ به شمار می رود.باید از بچه ها مراقبت کنیم , این وظیفه ما به عنوان مربیان و مدیران به شمار می رود.

سولشایر در مورد فرد:

او بازیکن بسیار با ارزشی برای ترکیب تیم است , پسری عالی در تیم و عملکرد مثبتی که در بازی ها داشته است.هنوز در حال عادت کردن به لیگ برتر می باشد.می توانید سطح بدنی و عملکرد او را ببینید , او و اسکات گنجینه های عالی برای تیم هستند.

سوالی در مورد پیروزی مقابل پی اس جی از سولشایر شد که وی پاسخ داد:

ما به تک تک بازی ها برای به دست آوردن سه امتیاز نگاه می کنیم و در مرحله گروهی که ۴ تیم حضور دارند فکر می کنم به دست آوردن ۱۰ امتیاز شما را به هدفتان می رساند.هدف هر چه سریعتر ما رسیدن به امتیاز ۱۹ است.

۰ Comments