جایگزین مسیر

آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه

by | دی , ۷ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتدآخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات باشگاه را با هم میخوانیم:

منچستریونایتد از جذب گریزمان منصرف شده است.به نقل از منابع سایت گل باشگاه منچستریونایتد دیگر علاقه ای به جذب آنتوان گریزمان مهاجم تیم اتلتیکومادرید ندارد و بارسلونا تنها مشتری این بازیکن ۸۹ میلیون پوندی محسوب میشود.ژوزه مورینیو از بزرگترین تحسین کنندگان این ملی پوش فرانسویست اما عملکرد او در اتلتیکومادرید ژوزه را متقاعد نکرده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————–

طبق گزارشات میرر تیم فوتبال پاری سن ژرمن به دنبال این است که در تابستان پیش رو مروان فلایینی را به عنوان بازیکن آزاد جذب نماید.قرارداد فلایینی تابستان امسال به اتمام میرسد و او میتواند به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه جدا شود.از دو باشگاه ترکیه ای بشیکتاش و گالاتاسرای نیز به عنوان مقاصد احتمالی این بازیکن ۳۰ساله یاد میشود.

————————————————————————————————————————————————————————————————————–

AS گزارش میدهد که پس از اینکه دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اجازه فروش یانیک کاراسکو را به باشگاه داده تعدادی از باشگاه های انگلیسی به جذب این وینگر بلژیکی علاقه نشان داده اند.به نظر میرسد تیم های منچستریونایتد و چلسی ماه هاست که وضعیت این بازیکن ملی پوش را زیر نظر گرفته اند.بند آزاد سازی قرارداد کاراسکو ۸۶ میلیون پوند میباشد.


بر طبق گزارشات دیلی استار مورینیو فکر میکند ۶۰ میلیون پوند برای جذب دیبالا کافی خواهد بود و از جذب این بازیکن در تابستان پیش رو کاملا اطمینان دارد.

۰ Comments